Kia vrea o felie importantă în segmentul european al SUV-urilor. După introducerea celei de a doua generații Sportage, sud-coreenii sperau ca aceasta să devină un produs de succes. Livrat în versiunea 4×2 dar și 4×4, automobilul Kia a ajuns în rândul celor mai bine 5 vândute modele în sectorul non-premium din Franța, Germania, Spania și Marea Britanie.
Kia Sportage a devenit un rival puternic pentru liderul absolut Nissan Qashqai dar și pentru Volkswagen Tiguan.
Aspectul exterior, prețul și nu în ultimul rând garanția de 7 ani au jucat un rol hotărât în succesul noii generații.
Vizibil schimbat, cu o alură mult mai atletică, noul crossover etalează un design complet nou și tehnologii care îl vor ajuta să reducă diferența ce îl separă pe principalii competitori.
Aspectul exterior este proaspăt, îndrăzneț și sportiv, îmbinând cu succes principalele caracteristici ale unui SUV. Poziția de condus înaltă, sentimentul crescut al siguranței și garda la sol mare completează un design modern și urban, atrăgător. Noul Sportage reprezintă un pas important în design, întruchipând noul dinamism vizual al Kia.
Mai lung, mai scund și mai lat decât generația anterioară, noul Sportage oferă mai mult spațiu pentru pasageri și bagaje și o experiență unică a condusului, datorită unui ampatament mai mare.
Kia Sportage vine cu dotări generoase și trei linii de echipare: Classic, Style, Premium.
Partea de motorizare este completată de unități Euro 5. Crossoverul poate fi disponibil cu unitățile pe benzină de 140 CP și 163 CP sau diesel de 116 CP și 136 CP.
Propulsoarele pot fi cuplate la cutii manuale cu 5 trepte pentru modelele de intrare în gamă și cu 6 trepte pentru versiunile cu o echipare de mijloc sau de top.