Kia promovează, încă de anul trecut, un nou limbaj estetic. Treptat, acesta este adoptat de toate modelele gamei, acum fiind rândul noului Sportage să se alinieze trendului de grup impus de designerul Peter Schreyer. Noul SUV afișează linii precise și expresive, trasate pe suprafețe fin sculptate.
„Am reușit să dezvoltăm un SUV care să aibă un impact major asupra clienților. În ciuda problemelor economice de la nivel global credem că în următorii cinci ani segmentul SUV din Europa să înregistreze creșteri importante”, a afirmat Hyoung-Keun Lee, președintele Kia.
A doua generație Sportage va fi un competitor mult mai puternic și bine pregătit, modelul sud-coreean având ca principal obiectiv ocuparea unui loc la vârful segmentului.
Design
Aspectul mașinii, orientat spre dinamism, folosește elemente simple. Proaspăt, îndrăzneț și sportiv, noul Sportage combină cu succes principalele caracteristici ale unui SUV.
Poziția de condus înaltă, sentimentul crescut al siguranței și garda la sol mare completează un design modern și urban, atrăgător. Vizibil schimbat, cu o alură mult mai atletică, noul Sportage etalează un design complet nou și tehnologii care îl vor ajuta să reducă diferența ce îl separă pe principalii competitori.
Propulsie
Kia pune la dispoziția clienților patru motorizări, două pe benzină și două diesel. Gama benzinarelor este formată din unitatea de 1.6 litri care produce 138 de cai putere, cuplu motor de 166 Nm, și unitatea de 2.0 litri, ce dezvoltă 159 de cai putere și un cuplu motor de 194 Nm.
Amatorii de agregate diesel vor putea opta pentru motorul de 1.7 litri care produce 113 CP și un cuplu motor de 255 Nm sau unitatea de 2.0 litri care livrează 134 CP și un cuplu maxim de 304 Nm.
General
Mai lung cu 90 mm, mai scund și mai lat cu 15 mm decât generația anterioară, noul Sportage oferă mai mult spațiu pentru pasageri și bagaje și o experiență unică a condusului, datorită unui ampatament mai mare. Proaspăta generație Sportage va fi comercializată începând cu sfârșitul acestui an.