Top-modelul Kate Moss s-a asociat cu Simon Cowell, mogulul industriei muzicale din Marea Britanie, și cu omul de afaceri Sir Philip Green pentru a lansa o super-companie de divertisment în valoare de 1,17 miliarde de euro, care va concura gigantul american Disney, relatează femalefirst.co.uk.
Celebrul model britanic, în prezent în vârstă de 35 de ani, se va ocupa de chestiunile legate de stilul și imaginea noului brand și va oferi servicii de consultanță în modă. Dacă această afaceri va fi un succes, atunci averea ei personală se va dubla și va depăși 117 milioane de euro.
„A fost numită director de imagine al companiei. Ea va aduce companiei experiența pe care o are, va oferi sfaturi întregului brand despre modă, stil, haine, coafură și accesorii. Se va implica și în descoperirea și semnarea contractelor cu noile trupe talentate, dar și în promovarea acestora. S-a discutat și despre posibilitatea ca ea (Kate Moss – n.r.) să își lanseze o carieră de cântăreață și să înființeze o casă de discuri. Ea are acces la o mulțime de persoane la care Philip (Sir Philip Green – n.r.) și Simon (Simon Cowell – n.r.) nu au acces și vor ca ea să le faciliteze acest acces”, a declarat un prieten al modelului britanci.
Kate Moss a devenit foarte apropiată de Sir Philip Green în ultimii cinci ani, după ce a semnat un contract prin care a acceptat să își lanseze propria linie de haine prin Topshop, lanțul de magazine de lux deținut de acest om de afaceri britanic.
El a dorit să o implice pe Kate Moss în acest nou proiect, fiind conștient de faptul că ea a ajuns la sfârșitul carierei în modă și că are nevoie de o nouă provocare profesională.
„Philip știa că ea (Kate Moss – n.r.) caută de cinci ani o modalitate care să o ajute să își încheie cariera în modă. Ea are încredere doar în prietenii apropiați, deoarece deține încă niște contracte foarte avantajoase. Nimeni nu știe că s-a întâlnit cu Simon Cowell și cu Sir Philip Green în urmă cu două săptămâni pentru a semna contractul final”, a declarat un apropiat al omului de afaceri, pentru cotidianul britanic Daily Mail.
Katherine „Kate” Ann Moss a apărut pe copertele a peste 300 de reviste de modă din întreaga lume. Ea este cunoscută pentru înălțimea sub standardele impuse în lumea modei, pentru aparițiile în numeroase campanii publicitare, pentru relațiile personale zbuciumate și pentru stilul ei de viață petrecăreț.