Cântărețul pop american Justin Timberlake își extinde portofoliul de afaceri și va lansa un brand nou de tequila, denumit „901”, informează people.com.
Atent pregătit în ultimii doi ani, noul brand de băutură va fi lansat pe piață la începutul lunii mai și va putea fi achiziționat, pentru început, din magazinele din New York, Los Angeles, Las Vegas și St. Louis.
Cu această ocazie, celebrul cântăreț american a explicat și motivul care a stat în spatele alegerii unui nume numeric pentru acest produs: „901 este acel moment când seara ta se încheie, dar noaptea ta abia începe”.
Purtătorul de cuvânt al artistului a declarat că 901 reprezintă și „o subtilă referire la orașul lui natal”, referindu-se la codul poștal al orașului Memphis, unde Justin Timberlake a copilărit.
Noul brand de alcool reprezintă cea mai recentă achiziție pe care Justin Timberlake o face în domeniul afacerilor, domeniu în care deține deja linia de îmbrăcăminte William Rast, casa de discuri Tennman și este proprietarul a două restaurante: Destino și Southern Hospitality.
Justin Timberlake este un cântăreț american de muzică pop, compozitor, producător, dansator și actor. Timberlake a devenit celebru ca membru fondator al formației ’N Sync, a cărei lansare a fost finanțată de către Lou Pearlman. Este câștigător a șase premii Grammy și al unui premiu Emmy. În 2002 a lansat primul album solo, „Justified”, care s-a vândut în peste 7 milioane de exemplare în întreaga lume.
Al doilea album al lui Timberlake se intitulează „FutureSex/LoveSounds”, fiind lansat în 2006. Trei single-uri extrase de pe acesta s-au clasat pe prima poziție în SUA: „SexyBack”, „My Love” și „What Goes Around… Comes Around”. Alte trei melodii au ajuns în top 20 sunt „Summer Love”, „Love Stoned” și „Until the End of Time”. Până în ianuarie 2008, „FutureSex/LoveSounds” s-a comercializat în peste 8 milioane de exemplare. Cu primele două albume solo, Timberlake a vândut peste 18 milioane de exemplare în toată lumea, iar alături de ’N Sync – 50 de milioane de unități.