Justin Timberlake a lansat un parfum pentru femeile „reale”



Cântărețul american Justin Timberlake a lansat parfumul „Play for Her”, creat în colaborare cu brandul Givenchy, care se adresează femeilor moderne și „reale”, informează femalefirst.co.uk.
Cântărețul american consideră că noul parfum reprezintă femeia modernă și nu are nimic dintr-o poveste cu zâne.
Noul parfum este o versiune feminină a brandului „Play for Him”, un parfum pentru bărbați lansat în trecut de artistul american.
„Cred că acest parfum trebuie utilizat dintr-o singură aplicare. Consider că femeia modernă nu are nevoie să se simtă ca o Cenușăreasă. Noul parfum este mai tangibil și mai real”, a declarat Justin Timberlake.
Artistul american a declarat că nu plănuia, la începutul colaborării sale cu casa Givenchy, să lanseze și un parfum pentru femei.
„Întotdeauna mi-a plăcut brandul Givenchy, deoarece produsele sale sunt atât de frumoase și de moderne. La început, nu ne-am asociat pentru a lansa un parfum pentru femei. Am creat un parteneriat pentru a lansa un parfum pentru bărbați. Însă, cred că ei au sesizat oportunitatea și au realizat această translație într-un mod foarte inspirat”, a explicat Timberlake.
Cântărețul, compozitorul, producătorul, dansatorul și actorul Justin Timberlake a devenit celebru ca membru fondator al formației ’N Sync, a cărei lansare a fost finanțată de Lou Pearlman. Timberlake a fost recompensat cu șase premii Grammy și un premiu Emmy. În 2002, el a lansat primul său album solo, „Justified”, iar al doilea album al lui Timberlake se numește „FutureSex/LoveSounds”, fiind lansat în 2006. Cu primele două albume solo, Timberlake a vândut peste 18 milioane de copii în toată lumea, iar alături de ’N Sync – 50 de milioane de unități.
Cântărețul american Justin Timberlake pare să se concentreze tot mai mult asupra carierei cinematografice, după rolurile jucate în „The Social Network”, un film despre creatorul platformei Facebook, și în comedia „Bad Teacher”, în care joacă alături de fosta sa iubită, actrița Cameron Diaz.
Givenchy este unul dintre producătorii de top din industria modei și a produselor cosmetice de lux, parte a grupului francez LVMH. Succesul mondial al casei Givenchy are la bază o poveste devenită o veritabilă legendă în lumea modei – întâlnirea, în 1953, dintre Hubert de Givenchy și tânăra Audrey Hepburn, care i-a devenit muză. Împreună, cei doi au definit „stilul Givenchy”, în care eleganța franțuzească întâlnește spontaneitatea americană, o îmbinare atemporală între aristocratic și modern.