Mai mult de jumătate dintre companiile americane le interzic angajaților să acceseze site-uri de socializare precum Facebook, MySpace sau Twitter în timpul orarului de muncă, potrivit unui studiu realizat de compania Robert Half Technology, informează AFP.
Aproximativ 54% dintre angajații companiilor americane nu au voie să acceseze rețele de socializare, în timpul programului de muncă.
Pe de altă parte, circa 19% dintre respondenți au dreptul să viziteze platformele de socializare numai dacă acest lucru face parte din rutina lor de muncă, în timp ce 16% dintre participanții la sondaj au declarat că pot intra pe site-urile sociale în scop personal, dar pentru un timp limitat.
Studiul a fost realizat pe un eșantion de 1.400 de companii, care au mai puțin de 100 de angajați.
„Utilizarea site-urilor de socializare poate distrage atenția angajaților de la îndatoririle lor imediate, deci este de înțeles că unele companii interzic asta. Totuși, în unele profesii, aceste site-uri devin instrumente utile, de aceea una din cinci companii permite accesarea acestor platforme în scopuri profesionale”, a declarat Dave Willmer, director executiv al companiei Robert Half Technology.