Actorul american John Malkovich își va prezenta colecția masculină pentru sezonul primăvară-vară 2012 într-un magazin din Paris, amenajat temporar în perioada 5-24 decembrie, la câteva săptămâni după inaugurarea, la Milano, a unui prim „concept-store”.
De trei ani, John Malkovich, pasionat de modă, creează articole vestimentare într-un stil „dandy boem”, „pentru bărbați ancorați în spiritul secolului al XXI-lea”, potrivit actorului, sub marca Technobohemian.
Până la acest anunț, detaliile despre noua linie vestimentară au rămas, intenționat, sub semnul confidențialității. Un site care îi este dedicat – www.technobohemian.it – a fost lansat recent.
Denumit „Opificio JM”, noul concept-store parizian va prezenta o selecție a unor produse de lux realizate în Toscana, de la creații vestimentare și până la bijuterii și parfumuri selecționate de actorul american.
John Malkovich, care a studiat designul costumelor de teatru la începutul carierei sale, a înființat marca Technobohemian în parteneriat cu designerul italian Ricardo Rami.
John Malkovich, născut în 1953, este actor, producător și regizor, a apărut în ultimii 25 de ani pe afișele a peste 70 de lungmetraje și a fost de două ori nominalizat la premiul Oscar, pentru rolurile din „Locuri în inimă/ Places in the Heart” (1984) și „În bătaia puștii/ In the Line of Fire” (1993).