John Lennon și Marilyn Monroe, două simboluri ale secolului 20, vor fi imaginea noii campanii Citroën cu mesajul „Anti Retro”, informează presa britanică.
Execuțiile video din cadrul campaniei prezintă două interviuri cu John Lennon și Marilyn Monroe, în care ambele staruri vorbesc despre trecut și despre cum se raportează la acesta, mesajul principal fiind că oamenii ar trebui să-și trăiască viața în prezent.
Noua campanie, creată de agenția Euro RSCG Londra, va fi lansată pe 14 februarie în Marea Britanie. Coloana sonoră a spoturilor TV este melodia „W.A.R.R.I.O.R.”, de Ebony Bones.
Într-una dintre reclame, este prezentată o secvență dintr-un interviu în care John Lennon vorbește despre modul în care el percepe trecutul: „Odată ce un lucru s-a terminat, ce sens are nostalgia?…Mă refer aici la anii ’60 și ’70, de întoarcerea la trecut pentru inspirație, de nevoia de a copia din trecut. Ce sens are să revii la rock and roll?Ar trebui să faci ceva original, ceva nou. Să-ți trăiești viața acum”.
În a doua reclamă, Marilyn Monroe este întrebată într-un interviu ce crede despre oamenii care trăiesc în trecut. Starul cinematografic răspunde că recomandă acestor persoane să-și creeze propriile modele și stil de viață, pentru că nostalgia este lipsită de carismă.
„Monroe și Lennon au fost aleși pentru statusul lor universal, fără vârstă, iconic. Imaginile sunt în ton cu personalitatea anti-retro a modelului Citroën DS3: scânteietoare, puternice și individualiste”, a spus Ian Hughes, director de marketing Citroën.