Cântăreața și actrița Jennifer Lopez va fi protagonista unei campanii holistice de marketing a brandului Gillette Venus, pentru care a înregistrat și un remake al melodiei „Venus”, informează un comunicat remis MEDIAFAX.
Pe plan profesional lumea o cunoaște ca fiind cântăreață de succes, actriță, designer, producător TV și muzical, precum și o persoană generoasă. Pe plan personal este soție, mamă, soră și prietenă devotată. Jennifer Lopez, o adevărată femeie modernă, este acum unica zeiță Gillette Venus. În calitatea sa de primă ambasadoare Gillette Venus, Jennifer va continua să le inspire pe femeile din întreaga lume să descopere zeițele din ele, să se simtă încrezătoare, puternice și frumoase atât fizic, cât și spiritual.
Fiecare femeie este, în felul ei, o zeiță atunci când își pune feminitatea în valoare
De asemenea, campania de comunicare include și remake-ul melodiei „Venus”, interpretat în exclusivitate pentru acest proiect de Jennifer Lopez.
„Brandul Venus dă încredere femeilor în forțele proprii și vorbește zeiței care există în fiecare dintre noi. Fiecare femeie este, în felul ei, o zeiță atunci când își pune feminitatea în valoare. Venus mă ajută să-mi păstrez picioarele frumoase și îmi dă încrederea de care am nevoie pentru a mă simți exact ca o zeiță”, a declarat Jennifer Lopez.
„Jennifer este o Zeiță Venus în adevăratul sens al cuvântului. Brandul Gillette Venus celebrează multiplele dimensiuni ale femeilor și nimeni nu le întruchipa mai bine decât Jennifer Lopez”, spune Sonia Fife, General Manager, Global Venus, P&G Beauty. „Nu ești o zeiță doar în momentele importante din viață, ci și în cele mai puțin importante. Jennifer a împărtășit multe din experiențele personale în cadrul acestei campanii și este o adevărată zeiță atât atunci când se relaxează acasă cu copiii, cât și atunci când este pe scenă și își etalează picioarele de star rock”, a mai spus Sonia Fife.
„Muzica este una dintre cele mai mari pasiuni ale mele, astfel că interpretarea și înregistrarea unei variante refăcute a cunoscutei melodii «Venus» a fost cu adevărat o componentă specială a acestei campanii. Mă bucur foarte tare că mi-am putut exprima propria pasiune și creativitate și sper că am reușit să le inspir și pe alte femei să facă același lucru, indiferent care sunt pasiunile acestora”, a spus, în schimb, Jennifer Lopez.
Atât melodia „Venus”, cât și povestea vieții lui Jennifer Lopez sunt disponibile pe site-ul www.GilletteVenus.com.
Jennifer Lopez, una dintre cele mai puternice și omagiate celebrități
Actriță, artistă, cântăreață, producător de film, TV și muzică, designer de modă, antreprenor și filantrop, Jennifer Lopez este una dintre cele mai puternice și omagiate celebrități din showbiz.
Ea a vândut peste 55 de milioane de albume în toată lumea și a avut rolul principal în diferite filme care au ajuns pe primul loc în box office, printre care „Monster-In-Law” și „The Wedding Planner”. În 2001, „The Wedding Planner” a fost fimul cu cele mai mari încasări, în timp ce albumul ei „J.Lo” a ocupat prima poziție în Billboard Top 200. Astfel, Lopez a ajuns să fie prima femeie din istorie care a ocupat prima poziție atât în topurile muzicale, cât și în cele de film, în aceeași săptămână.
2011 va fi un an important pentru cariera sa, cu atât mai mult cu cât Jennifer Lopez a fost aleasă să facă parte din juriul celebrului concurs american American Idol.
Ea este căsătorită cu vedeta internațională, Marc Anthony, și au împreună o fată și un băiat, gemenii Emme și Max.
P&G Beauty & Grooming are peste 100 de branduri disponibile în aproape 130 de țări. Produsele din această gamă au generat vânzări de peste 26 miliarde de dolari în anul fiscal 2008/09, transformând compania într-unul dintre cele mai mari existente în industria de frumusețe și grooming. P&G Beauty&Grooming are în portofoliu branduri precum Pantene, Olay, Head&Shoulders, Max Factor, Cover Girl, DDF, Frederic Fekkai, Wellaflex, Rejoice, Sebastian Professional, Herbal Essences, Koleston, Clairol Professional, Nice ‘n Easy, Venus, Gillette, SK-II, Wella Professionals, Braun, gama Prestige Fragrances, dedicată atât consumatorilor tineri cât și consumatorilor de lux, cărora le oferă branduri precum Hugo Boss, Lacoste și Christina Aguilera.