Revenire

Jean Valvis construiește o nouă fabrică de apă minerală la Vatra Dornei



Jean Valvis: „Vom fi prezenți pe piață cu noul brand din 2010”
Jean Valvis: „Vom fi prezenți pe piață cu noul brand din 2010”

Omul de afaceri Jean Valvis, care a încasat peste 120 de milioane de euro din crearea și ulterior vânzarea brandurilor Dorna (ape minerale) și LaDorna (lactate), revine pe piața apelor minerale, cu o nouă investiție, tot în județul Suceava.
În urmă cu două săptămâni au început deja lucrările de construire a unei noi fabrici de ape minerale, la 20 de kilometri de Vatra Dornei, intenția omului de afaceri fiind de a face concurență marilor companii producătoare de ape minerale cu Aqua Carpatica, brandul pe care vrea să îl impună pe piață.
Conform unui articol publicat în Ziarul Financiar, Jean Valvis, un elvețian de origine greacă, dar care își leagă numele și banii de România, va investi 12,5 milioane de euro în noua afacere cu ape minerale.
Concurență pentru marca creată tot de el
Aqua Carpatica, noul brand creat de Jean Valvis, va intra în competiție directă cu Dorna, marca pe care a încasat 40 de milioane de euro în 2002, în cea mai mare tranzacție din industria alimentară la acea vreme.
„Fabrica este construită după un proiect care va permite în timp triplarea capacității de producție. Inițial, aceasta va fi de 18.000 de sticle pe oră, respectiv 100 milioane de sticle pe an și va avea aproximativ 40-50 de angajați”, a declarat Jean Valvis.
Brandul Aqua Carpatica, care va fi situat pe segmentul premium, va fi comercializat atât pe plan local, în ambalaj de PET și sticlă, cât și în afara țării, însă doar în ambalaj de sticlă.
„Vom fi prezenți pe piață cu noul brand din 2010. În trei ani, această apă va fi disponibilă în locuri de top din New York, Londra, Paris, Roma și Madrid”, a adăugat Valvis.
Aqua Carpatica, noul brand al omului de afaceri Jean Valvis, a fost înregistrat la Oficiul de Stat pentru Invenții și Mărci (OSIM) în 1994, în aceeași perioadă în care a fost înregistrat și brandul Dorna.
Afacerea cu ape minerale va fi coordonată de prim-vicepreședintele grupului Valvis Holding, Stelian Chiforescu, care este unul dintre managerii cu care Jean Valvis colaborează încă din 1994, când acesta ocupa poziția de vicepreședinte al Dorna Apemin.
Consumul de apa minerală din România este de 61 de litri pe cap de locuitor pe an, față de 130 de litri media europeană, iar primii trei îmbuteliatori locali sunt Romaqua, cu Borsec, Coca-Cola HBC România, cu Dorna și European Drinks, cu Izvorul Minunilor.



Recomandări

În Vatra Dornei a fost inaugurat noul ambulatoriu integrat cu 17 specializări al Spitalului Municipal, care va deservi întregul bazin al Dornelor

În Vatra Dornei a fost inaugurat noul ambulatoriu integrat cu 17 specializări al Spitalului Municipal, care va deservi întregul bazin al Dornelor
În Vatra Dornei a fost inaugurat noul ambulatoriu integrat cu 17 specializări al Spitalului Municipal, care va deservi întregul bazin al Dornelor

Vatra Dornei lansează primul Bike Park din Nord-Estul României, o nouă atracție pentru pasionații de ciclism și aventură

Parcul pentru bicicliști din Vatra Dornei va avea șapte trasee cu diferite grade de dificultate
Parcul pentru bicicliști din Vatra Dornei va avea șapte trasee cu diferite grade de dificultate

Vatra Dornei devine capitala dansului folcloric internațional: Festivalul „Dorna, plai de joc și cântec” reunește ansambluri din întreaga lume

Vatra Dornei devine capitala dansului folcloric internațional: Festivalul „Dorna, plai de joc și cântec” reunește ansambluri din întreaga lume

Vatra Dornei va găzdui o nouă ediție a evenimentului „Ia-ți cămeșa și bundița, hai la schi pe Veverița”

La Vatra Dornei va avea loc o nouă ediție a evenimentului „Ia-ți cămeșa și bundița, hai la schi pe Veverița”
La Vatra Dornei va avea loc o nouă ediție a evenimentului „Ia-ți cămeșa și bundița, hai la schi pe Veverița”