Jaguar a reușit să atragă atenția și să facă volume de vânzări importante abia după lansarea unui concept total diferit în clasa medie. Cu ajutorul limuzinei XF, marca britanică a pășit definitiv spre era modernă. Acum același model a avut nevoie de o schimbare, mai bine zis de o retușare elegantă care, în cel mai rău caz, trebuie să mențină vânzările în parametrii actuali.
Modelul va fi disponibil la începutul lui 2012, la un prețde 50.000 de euro. XF Facelift vine cu o nouă motorizare și transmisie, plus un aspect mai sportiv al părții frontale.
Versiunea restilizată aduce cu sine și o motorizare nouă, ce dezvoltă 190 de cai putere. Vorbim de o versiune turbodiesel de 2,2 litri, capabilă să genereze un cuplu maxim de 450 Nm și un consum mediu de doar 4,5 litri. Poate accelera de la 0 la 100 km/h în 8,5 secunde și atinge o viteză maximă de 225 km/h.
Unitatea este echipată cu ultima generație a sistemului de injecție directă common-rail și tehnologia start-stop.
Tot ca noutate absolută este și cutia automată cu 8 trepte, furnizată de specialiștii de la ZF.
Din punct de vedere estetic, schimbările sunt concentrate la partea frontală, unde găsim noi blocuri optice, lumini diurne cu LED, un spoiler redesenat, prize de ventilație mai largi și ornamente cromate care întăresc caracterul elegant al sedanului care măsoară aproape 5 metri. La acestea se adaugă un nou set de jante și o paletă de culori mai bogată pentru caroserie.
Interiorul mizează pe mai multă calitate și stil decât în trecut, versiunea restilizată având acum parte de noi scaune și inserturi, un panou al instrumentelor revizuit și un sistem audio premium de 1.200 W.
XF Facelift va sosi la patru ani de la debutul generației curente, una care s-a bucurat de mare succes.