Inna, în parteneriat de imagine cu Pepsi



PepsiCo România a încheiat un parteneriat de imagine cu Inna, una dintre cele mai cunoscute artiste din România, care s-a asociat de-a lungul timpului cu unele din cele mai mari branduri la nivel internațional, informează un comunicat.
Inna, una dintre cele mai cunoscute vedete din România, desemnată cea mai bună cântăreață la Premiile Muzicale Balcanice 2011 și cea mai sexy femeie din lume, în 2010, în topul realizat de revista FHM, devine prin acest parteneriat promotoarea proiectelor Pepsi în România în anul 2011.
„Atât creativitatea și talentul artistului Inna, cât și ambiția sa sunt caracteristici ce reflectă valorile Pepsi și provocarea pe care noi am lansat-o lumii întregi – Refresh Your World. Inna este cea care a oferit un suflu nou muzicii românești și care a dovedit tinerei generații că, dacă ai talent, trebuie doar să îndrăznești să schimbi lumea ce te înconjoară”, a declarat Călin Clej, Marketing Manager Beverages PepsiCo România.
„Sunt foarte fericită că am primit acest rol, este o adevărată provocare și aștept cu drag să văd ce îmi rezervă această experiență. Refresh your world este cu adevărat un principiu pe care ar trebui să îl urmăm cu toții, atunci când ne dorim să schimbăm în bine lucrurile din preajma noastră”, a declarat Inna.
Parteneriatul debutează pe 7 iulie, cu o campanie promoțională pe care consumatorii o pot găsi în magazine. Pe viitor, asocierea celor două branduri va continua prin intermediul altor proiecte adresate generației tinere din România.
Inna, un adevărat fenomen pe piața muzicală
Inna, un adevărat fenomen ce a schimbat ritmurile pieței muzicale internaționale, a cucerit deja cluburile din toată lumea, câștigând simpatia fanilor din Europa până în Orientul Mijlociu și Atlantic. Către sfârșitul anului 2007, cântăreața s-a întâlnit cu cei trei producători de la Play&Win, fapt ce a avut ca rezultat lansarea primului său single, „Hot”.
În doar câteva luni, Inna a obținut un succes fără precedent. „Hot” a cucerit cele mai înalte poziții din topurile din toată lumea, la scurt timp după lansare. Astfel, povestea a continuat – toate single-urile lansate, „Love”, „Deja-Vu”, „Amazing”, „Sun is Up” au devenit hituri, iar Inna a fost răsplătită cu cele mai prestigioase premii internaționale. Cel mai recent single, „Club Rocker”, a fost lansat avându-l ca invitat pe unul dintre cei mai cunoscuți artiști americani ai momentului, Flo Rida. Hitul este un preambul la albumul ce va fi lansat în această vară, „I am the Club Rocker”.
PepsiCo oferă cel mai extins portofoliu mondial de mărci de produse alimentare și băuturi, incluzând 19 linii de produse diferite care generează fiecare mai mult de un miliard de dolari în vânzări anuale. Afacerile principale – Quaker, Tropicana, Gatorade, Frito-Lay și Pepsi Cola – produc sute de alte alimente savuroase și sănătoase care dețin nume respectate in industria alimentară mondială. Lucrând pentru o companie cu venituri de aproximativ 60 de miliarde de dolari, angajații PepsiCo sunt uniți prin angajamentul de a menține o creștere durabilă investind într-un viitor sănătos pentru oameni și planetă, ceea ce reprezintă un viitor de succes și pentru PepsiCo.