– Cele două ING Office-uri se află pe Str. Bulevardul George Enescu, la Nordic, și pe Str. Ștefan cel Mare (în incinta fostului magazin Romarta)
Una dintre cele mai importante instituții financiare din lume, ING, ce activează în domeniul bancar, al asigurărilor de viață și al administrării activelor, a inaugurat ieri în Suceava două birouri bancare pentru persoane fizice. Suceava devine astfel cel de-al 21-lea oraș din România în care compania olandeză are deschise ING-Office-uri, potențialii clienți putînd apela la serviciile bancare oferite fie la biroul de pe Bulevardul George Enescu, la blocul Nordic, fie la cel de pe Str. Ștefan cel Mare, Bl. 1A (în incinta fostului magazin Romarta). Inaugurarea noilor birouri bancare a avut loc în cursul zilei de ieri, la ceremonie fiind prezente numeroase oficialități, printre care președintele ING România, Dirk Serbruyns, și primarul Sucevei, Ion Lungu. De altfel, acesta din urmă a fost cel care a testat în mod demonstrativ pentru prima dată serviciile oferite de ING, efectuând o serie de operațiuni de depunere, transfer și extragere de numerar. „Mă simt onorat că particip la inaugurarea acestui oficiu bancar, și vreau să spun că Suceava are nevoie de astfel de investiții și cât mai multe bănci. Ne bucurăm că avem astfel de parteneri puternici și în Suceava și este bine că și în municipiul Suceava s-a instaurat o stare de normalitate în ceea ce privește sistemul bancar”, a spus Ion Lungu. Pe de altă parte, președintele ING România, Dirk Serbruyns, a subliniat faptul că deschiderea celor două birouri din Suceava se încadrează în strategia de extindere a rețelei de servicii bancare pentru populație. El a mai adăugat că platforma inovatoare a programului de servicii financiare pentru persoane fizice este „SELF BANK”. „Oferim clienților noștri servicii la cele mai înalte standarde de calitate, la un preț corect. Pachetul de produse și servicii se bazează pe propriul nostru sistem de distribuție. Cu Self Bank, tradiționalele ghișee devin inutile, deoarece fiecare persoană are acum la dispoziție două terminale, unde are posibilitatea să-și efectueze sigură operațiunile bancare”, a spus președintele ING România. Astfel, în cele două ING Office-uri clienții își pot gestiona fondurile proprii în funcție de programul lor, oricând între orele 7:00 și 23:00. Fiecare ING Office include două zone de lucru, una administrată de managerii birourilor bancare, care oferă asistență publicului și zona Self Bank, care oferă clienților posibilitatea de a-și gestiona singuri situația financiară. Aceasta din urmă include două terminale inovatoare, Bancomat+ și Multimat, care ghidează clientul, pas cu pas, indicându-i cea mai scurtă cale pentru orice operațiune: plata facturilor, realizarea transferurilor bancare, obținerea extraselor de cont, efectuarea unor plăți, precum și retragerea și depunerea de numerar. Cheia pentru efectuarea tuturor acestor operațiuni este cardul ING. În ceea ce privește celelalte servicii și produse oferite prin cele două ING Office-uri, putem aminti aici Cont’ROL, Extra’ROL (credit de consum la discreție), credite ipotecare, credite de nevoi personale, informații despre toate acestea putând fi disponibile la sediile celor două birouri bancare.






