Infiniti și-a pregătit terenul pentru un atac în forță pe segmentul clasei medii. Cu o ascensiune fulminantă în ultimii ani, brandul premium japonez se profilează ca unul dintre cei mai puternici adversari ai mărcilor germane. Vârful de gamă intitulat simplu M, modelul poziționat în gamă deasupra lui Infiniti G37, promite să schimbe reperele acestui segment în materie de lux și dinamică.
Sedanul de top Infinti este disponibil de la 53.900 de euro.
Japonezul M se află la a treia generație și se anunță un concurent de temut pentru Mercedes E-Klasse, Audi A6 și BMW Seria 5. Foarte popular peste ocean, modelul japonezilor va avea nevoie de o promovare intensă în Europa, acesta fiind mai puțin cunoscut aici.
Noul Infiniti M se bazează pe o motorizare V6 pe benzină de 320 de cai putere. Consumul mediu anunțat este de 10,2 litri/100 km.
Acestea se evidențiază prin caracteristici dinamice superioare, putere sporită și cuplu ridicat. Japonezii afirmă că propulsoarele dispun de o eficiență ridicată și un consum mai decent.
Din octombrie este livrată și o versiune turbodiesel denumit M30d, animată de un V6 ce va produce 235 de cai putere.
Propulsorul dezvoltat în comun de Renault și Nissan va fi utilizat din acest an pe modelele de vârf sau versiuni de top ale ambilor producători. Una dintre dotările mai speciale ale sedanului de clasă medie va fi sistemul SCP – de prevenire a coliziunilor laterale, primul de acest fel existent în industria auto.
Tehnologia Infiniti prevede să avertizeze șoferul asupra unui posibil impact lateral atunci când se trece pe o bandă de rulare pe alta, mașina fiind adusă pe traiectoria de mers inițială. Sub aspect estetic, noul M schițează un design alcătuit din linii fluide și rafinate cu elemente de natură sportivă.
Interiorul va dispune de un sistem avansat de climatizare, materiale inovative și un sistem audio de clasă.