Infiniti caută să-și extindă aria de influență în segmentul de vârf prin câteva noi proiecte care se vor cristaliza în doar doi-trei ani. Un sprijin important îl va primi din partea companiei mamă – Nissan, pregătită să propulseze divizia de vehicule premium pe o poziție cât mai onorabilă. Japonezii vor să spargă hegemonia celebrului Mercedes CLS, iar pentru a reuși au nevoie de un model impecabil.
Având în vedere că Porsche și Audi își lansează propriile creații sportive, este de așteptat ca Infiniti să ridice ștacheta în lumea celor mai elegante și puternice coupe-uri. Cu o bază „materială” solidă, noul model ar putea deveni nu doar cel mai râvnit vehicul din clasa sa, dar și cel mai dinamic, asta pentru că în spate se vor afla tehnologiile și o parte din componentele utilizate de bolidul GT-R, autorul a numeroase recorduri de circuit. Conform unor surse interne, viitorul coupe va îmbina calitatea excepțională oferită de Infiniti cu confortul rafinat al unui sedan premium cu frumusețea naturală a unui coupe. Designul exterior va împrumuta elemente de la sedanul G37, în timp ce platforma tehnică va fi un mix între Nissan GT-R și Infiniti FX50. Dacă de la SUV va prelua doar motorul, unitatea V8 pe benzină de 5.0 litri care va genera peste 400 de cai putere și o viteză maximă de 270 km/h, transmisia cu variație continuă CVT și sofisticatul sistem de tracțiune integrală vor fi împrumutate de la coupe. De asemenea, componente ale direcției, suspensiile și sistemul de frânare vor fi preluate tot de la GT-R. În cadrul gamei Infiniti, noul model va fi considerat vârful de lance al mărcii premium japoneze, un succesor pentru Q45.
Sportivul coupe în patru uși va fi comercializat atât în Europa cât și în America de Nord. Prețul de lansare va porni de la 83.000 de dolari, cu aproximativ 4.000 de dolari mai mult decât versiunea cel mai bine echipată de pe GT-R. Rivalul japonez al lui Mercedes CLS va fi comercializat din 2011.