Infiniti atinge subiectul „decapotabile” cu un prim exemplar sexy și elegant. G37 Cabrio este al cincilea membru al mărcii japoneze care se dorește o alternativă premium la bogata ofertă a rivalilor germanii. Exoticul model este disponibil și în România, cu două niveluri de echipare, GT la un preț de pornire de 51.300 de euro, și GT Premium cu un preț de bază fixat la 54.900 de euro.
Dacă sub aspect estetic inginerii nu au fost interesați să ajusteze un design cu linii pure, din punct de vedere tehnic, lucrurile sunt diametral opuse. Caroseria a primit ranforsări suplimentare pentru a o obține o rigiditate torsională superioară versiunii coupe, iar cursa suspensiei (paralelogram deformabil pentru față și multi-link pentru spate) a fost mărită cu 28 mm. Infiniti echipează modelul cabrio cu o serie de elemente unice: un eleron spate amplasat pe ușa portbagajului, un sistem de aer condiționat fixat în scaune (pentru ventilare și încălzire) și difuzoare montate în tetierele față.
G37 Cabrio vine dotată cu blocuri optice față și stopuri cu o linie de design subtil modificată, spoiler față cu prize de ventilație mai largi și o bară de protecție spate robustă. Sub aceasta se găsesc două evacuări cromate care conferă decapotabilei premium un aer sportiv, în timp ce jantele și grila cromată îi dau un plus de eleganță și rafinament.
Cifra 37 se referă la cilindreea motorului – o unitate V6 pe benzină, de 3,7 litri. Propulsorul produce 320 de cai putere și înglobează tehnologia de distribuție variabilă VVEL (Variable Valve Event and Lift).
Infiniti propune două tipuri de transmisie, una automată cu șapte rapoarte și control electronic, la care există posibilitatea de a fi schimbate treptele de viteză de pe volan cu ajutorul unor padele din magneziu, sau o cutie manuală cu șase rapoarte, etajată ca pentru un model sport.
Pavilionul, format din trei secțiuni, este confecționat din metal și poate fi acționat prin apăsarea unui buton aflat lângă schimbătorul de viteze. Acoperișul are nevoie de 30 de secunde pentru a fi deschis sau închis. Interiorul păstrează caracteristicile de calitate și preia linia structurală de la versiunea coupe, însă, în plus față de acesta, se oferă o paletă cromatică de patru culori pentru tapițeria din piele.
Vopseaua caroseriei este realizată pe baza combinării unor rășini speciale și a unui lac, acestea formând o peliculă specială foarte rezistentă la zgârieturi dar și la intemperii.
Printre dotările care asigură un grad de securitate sporit pasagerilor se numără un sistem de frânare cu discuri ventilate pe toate roțile, sistemele de control al dinamicii și tracțiunii, asistare la frânare, ABS și distribuția electronică a forței de frânare (EBD).
Pe lista de opționale se află un sistem inteligent de control al vitezei de croazieră care menține constată distanța față de mașina aflată în față.