Reprezentanții E.ON Gaz Distribuție îi sfătuiesc pe suceveni să semnaleze urgent mirosul de gaz, la numerele de telefon ale Call Center-ului de Urgență: 0800 800 928
(număr gratuit, apelabil din principalele rețele de telefonie fixă și mobilă) și 0265 200 928 (număr taxabil cu tarif local din rețeaua Romtelecom și cu tariful operatorului pentru toate celelalte rețele de telefonie). Aceste numere de telefon se regăsesc pe versoul facturilor de gaz, dar și pe autocolantele lipite pe contoarele de gaz ori pe firidele acestora.
„Indiferent de locul în care ne aflăm, pe stradă, acasă sau la serviciu, fiecare dintre noi trebuie să fie responsabil și să semnaleze orice situație în care se simte miros de gaz, apelând urgent Call Center-ul E.ON Gaz Distribuție. Este deosebit de important să fim anunțați imediat, astfel încât echipele specializate ale companiei noastre să intervină la timp pentru a putea preveni apariția unor evenimente grave”, sunt de părere reprezentanții E.ON România.
Call Center-ul de Urgență al E.ON Gaz Distribuție funcționează în regim non-stop și asigură preluarea cu operativitate a apelurilor ce vizează sesizările de natură tehnică privind sistemul de distribuție sau instalațiile de utilizare a gazelor naturale, precum și intervențiile în situații de urgență.