Ieșirea din România pe la Vama Albița, cea mai mare din estul țării, a fost reabilitată în urma unor investiții de 4 milioane de lei. Lucrările au vizat repararea a șapte kilometri de drum plini cu gropi la intrare, care în ultimii ani au stârnit nemulțumirea călătorilor.Prefectul de Vaslui, Eduard Andrei Popică, a anunțat luni, într-un comunicat, că au fost finalizate lucrările de reparații a drumului din Vama Albița.”La o lună de la preluarea drumului, echipele DRDP Iași au finalizat lucrările de reparații, în vederea desfășurării circulației în condiții de siguranță la Vama Albița. Lucrările au vizat frezări, plombări, reprofilări, aduceri la cotă, reparații cu mixtură asfaltică și corecții de pantă. Astăzi, cei care tranzitează punctul vamal pot spune despre Albița că reprezintă cu adevărat o poartă de intrare în Uniunea Europeană”, arată prefectul de Vaslui.Drumul din Albița s-a aflat într-o stare deplorabilă, șapte kilometri de drum fiind plini cu gropi, iar reprezentantul Guvernului în teritoriu a făcut mai multe memorii, astfel încât intrarea dinspre est în Uniunea Europeană să fie modernizată.În urmă cu o lună, reprezentanții DRDP Iași au demarat lucrările de reabilitare a carosabilului la Vama Albița, fiind vorba despre asfaltarea a șapte kilometri de drum național, iar costul lucrărilor s-a ridicat la patru milioane de lei, potrivit Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR). În ceea ce privește finalizarea lucrărilor, termenul prevăzut în protocol era data de 31 decembrie 2018.”Lucrările au fost efectuate în totalitate în sistem de regie, cu material produs la stația noastră de preparare a mixturilor asfaltice de la Vaslui, cu utilajele și echipele proprii“, arată Ovidiu Mugurel Laicu, directorul general regional al DRDP Iași, într-un comunicat.Lucrările au fost făcute de echipele DRDP Iași, pe baza unui protocol încheiat de CNAIR și Direcția Generală a Finanțelor Publice DGRFP Iași, în administrarea căreia se află suprafața de drum supusă reabilitării.