Dacă vă întrebați ce cadou ar fi mai nimerit pentru vă surprinde în mod plăcut jumătatea, în această iarnă, nu trebuie decât să vă folosiți simțul mirosului. Potrivit experților în medicină, mirosul devine cel mai activ dintre simțurile umane, atunci cînd vine vorba despre atracția sexului opus. Iar dacă parfumul pe care îl dăruiți are numele unei celebrități, atunci, cu siguranță, veți reuși să obțineți atenția dorită din partea partenerei.
*
După cum informează site-ul Yahoo!News, în orice parfumerie vom intra, odată cu venirea sezonului rece, vom simți imediat aroma celebrității, care ne ademenește din fiecare flacon ce poartă un nume de vedetă. De la staruri pop și prezentatori de reality-show-uri până la oameni de afaceri extrem de bogați, ba chiar și un campion la turneul de tenis de la Wimbledon, vedetele aproape că nu au loc una de alta pe rafturile magazinelor de parfumuri.
„În acest sezon, totul se rezumă la parfumul celebrității”, a declarat Felicia Milewicz, director executiv la magazinul „Glamour”, din Statele Unite.
Artiste pop consacrate, cum sunt Britney Spears, Beyonce sau Jessica Simpson, s-au alineat primele la start, lansându-și noile parfumuri încă de la începutul anului. Totodată, flaconul cu eticheta „Donald Trump: The Fragrance”, creat sub îndrumarea miliardarului Donald Trump, a fost lansat, recent, pe piața americană, urmând să ajungă curând și în Europa de Est. Bineînțeles, din parada parfumurilor cu nume de vedetă nu putea lipsi Paris Hilton.
„Suntem mândri să avem în magazinul nostru parfumul ’Paris Hilton’, mai ales că, în acest moment, vedeta se bucură de o atenție deosebită din partea presei”, a declarat Frank Buttacavoli, director executiv al magazinului „Fort Lauderdale” care, totodată, el a precizat că magazinul său încearcă, în prezent, să obțină semnarea unui contract cu celebra jucătoare de tenis Maria Sharapova, care își va lansa curând propriul parfum.
– Parfumul și celebritatea merg mână în mână
Mai mulți consultanți din această industrie susțin că celebritățile și parfumurile merg mână în mână. Pentru starurile pop, piața parfumurilor reprezintă o ocazie extraordinară de câștig, atât financiar cât și în ceea ce privește atenția presei. Dar, și mai important, însăși industria parfumurilor are mult de câștigat de pe urma asocierii cu numele vedetelor. Potrivit indicilor din piața americană a parfumurilor, calculați de compania „NPD Group”, vânzările la parfumuri au scăzut, anul trecut, cu doi la sută față de rezultatele înregistrate în 2003.
„Afacerile s-au dezvoltat mai greu, în ultimii cinci sau șase ani”, a declarat Wendy Liebmann, consultant pe probleme de economie în cadrul companiei „WSL Strategic Retail” care a adăugat: „În trecut, un singur parfum supraviețuia pe piață între șase și șapte ani, oamenii fiind mai loiali unei anume arome, pentru mai mult timp. Dar, odată cu trecerea timpul, acest ciclu s-a scurtat mult, în special în ceea ce privește segmentul de piață al tinerilor consumatori, care vor, întotdeauna, cele mai recente și ’la modă’ produse”.
– Numele de pe etichete nu garantează succesul
Simpla inscripționare a unui nume de vedetă pe etichete nu garantează succesul parfumurilor respective, în special atunci când rafturile magazinelor de specialitate sunt atât de aglomerate. Atunci care este secretul care face ca parfumul unei celebrități să fie preferat în detrimentul altuia similar?
„Totul depinde de popularitatea persoanei care apare pe etichetă, precum și de atracția pe care aceasta o exercită asupra publicului consumator”, a declarat designerul Kenneth Hirst, care a creat modelul sticluțelor de parfum al mai multor celebrități, inclusiv „Celine”, semnat de Celine Dion, și „Still”, lansat de Jennifer Lopez.
„Celine Dion este una dintre cele mai de succes artiste, din toate timpurile. Ea are o mulțime de fani, gata să cumpere orice produs care are pe etichetă numele său. În mod asemănător, Jennifer Lopez este un magnet pentru fanii din întreaga lume, produsele vândute sub numele său având o longevitate extraordinară”, a declarat Hirst.
Altă metodă de asigurare a succesului unui parfum este „prinderea” unei „stele căzătoare” în plină glorie, așa cum s-a întâmplat cu Donald Trump, realizatorul reality-show-ului „The Apprentice”, difuzat de NBC.
„Donald Trump este o adevărată definiție a visului american. El este mai mult decât un om de afaceri… este o marcă tipic americană – stilul său de viață nu poate fi confundat cu al nici unui afacerist european”, a declarat Jennifer Mann, purtător de cuvânt al companiei „Aramis Fragrances & Designer Fragrances”. (Click News)
