Hyundai i10, 100.000 de clienți



Hyundai i10 2008
Hyundai i10 2008

Hyundai a găsit formula care să o ducă cel mai repede spre succes. Au investit masiv în calitate, imagine, dar și design. Combinând cele trei componente, rezultatul este cel scontat, uneori chiar peste așteptări.
Ieri, producătorul sud-coreean anunța cu mândrie depășirea numărului de comenzi la modelul de clasă mini i10 estimat pentru anul 2008. Conform datelor remise de Hyundai, în primele șapte luni de la lansare, mai exact din decembrie 2007, cererile la nivel global pentru micul vehicul urban se cifrează la peste 100.000.
„De la debutul său și până acum, comenzile totale pentru export ating în primele șapte luni un volum impresionant de 106.749 de unități. Comenzile pentru Hyundai i10 au fost primite din 98 de țări ale lumii”, afirmă un oficial al companiei.
Mai bine de jumătate din cereri, circa 65.000 de exemplare i10, provin de la clienți din Coreea de Sud. Oficialii din cadrul Hyundai afirmă că citadina 10 este o mașină de clasă mondială și poate concura cu orice alt model din segment la nivel global. Producătorul a declarat că intenționează ca în viitorul apropiat să introducă o nouă motorizare pentru acest vehicul, un propulsor de 1.2 litri pe benzină construit din aluminiu.


Hyundai i10 2008
Hyundai i10 2008
Hyundai i10 2008
Hyundai i10 2008
Hyundai i10 2008
Hyundai i10 2008
Hyundai i10 2008
Hyundai i10 2008
Hyundai i10 2008
Hyundai i10 2008
Hyundai i10 2008
Hyundai i10 2008
Hyundai i10 2008
Hyundai i10 2008