Hyundai aspiră la un loc mai bun în inima civilizației europene. Din acest motiv a prefațat la Geneva un vehicul din segmentul monovolumelor, special pregătit pentru a testa reacția amatorilor de modele de familie.
Botezat HED-5, automobilul este un studiu unde designerul s-a jucat prea mult cu imaginația dar mai ales cu liniile futuriste, care au imprimat anumitor părți exterioare o tentă de straniu, în ciuda faptului că interiorul denotă un concept de eleganță.
Aparte de faptul că unii nu au perceput la intensitate maximă intenția creatorului, modelul Hyundai pare mai degrabă o mașină pentru familii de afaceriști decât a unei familii obișnuite.
Spunem asta pentru că interiorul abundă în soluții și tehnologii la care ne trimit cu gândul la conferințe, întâlniri de afaceri sau chiar ședințe de afaceri în familie. HED-5 dispune de scaune rotative, pe primul rând, ce pot fi întoarse la 180 de grade, iar rândul al doilea culisează, oferind pasagerilor posibilitatea de a susține diverse conversații față în față.
Atmosfera de lucru este susținută de un sistem infotainmet echipat cu ecrane, tastaturi portabile, căști wireless, telecomenzi, conexiune la internet capabile să ofere mobilitate maximă în timpul discuțiilor de afaceri, dar și motive de recreere, dacă ne gândim că același sistem are și rol multimedia.
Nu știm dacă este vorba de un business-van, vehicul recreațional sau un monovolum cu veleități premium.
Plafonul din sticlă, materialele super-ușoare, tapiseria din piele fină contribuie la imaginea calitativă a monovolumului.
Propulsia este asigurată de un diesel de 2.2 litri de 212 CP și 461 Nm. Modelul este așteptat pe piață în 2009.