Hyundai nu și-a ascuns niciodată dorința de a se afirma pe piața mașinilor premium. Lansarea sedanului Genesis reprezintă doar începutul unei strategii de acaparare pe segmentul unde lupta la vârf se dă între Audi, BMW și Mercedes. Manufacturierul sud-coreean lucrează în prezent la un nou proiect ce urmează a fi concretizat spre sfârșitul anului curent.
Este vorba de a treia generație Equus, berlina a cărei destinație va fi radical schimbată, aceasta urmând să rivalizeze cu noile generații Seria 7 și E-Klasse.
Viitorul sedan de top din gama Hyundai va dispune de toate ingredientele necesare unei limuzine premium moderne pentru a impresiona și fascina.
Sud-coreenii vor deveni un competitor de temut și prin prisma prețurilor practicate. Equus va afișa forme puternice, detalii precise și o calitate rafinată.
Nava amiral a mărcii Hyundai va fi un automobil sofisticat, robust cu o estetică bine elaborată. Pentru prima oară, sedanul va dispune de o arhitectură cu tracțiune spate și motorizări V8 care promit o dinamică de primă clasă. Propulsia va consta la început doar în unitatea V8 de 4,6 litri ce va dezvolta în jur de 360 de cai putere, motor cuplat la o transmisie automată cu 8 trepte. Puțin mai târziu sedanul va fi disponibil și cu propulsorul V8 de 5,0 litri ce va genera aproape 420 de cai putere.
Surse din interior afirmă că ambele motoare beneficiază de injecție directă și un sistem care va permite dezactivarea cilindrilor pentru a economisi combustibilul atunci când se rulează la viteze inferioare.
Deși nu a fost confirmat oficial, se pare că va exista și o versiune cu veleități sportive ce ar urma să primească un motor supraalimentat de 5,5 litri.
Noul Equus va surprinde și prin numărul tehnologiilor de vârf care vor conferi un grad ridicat de securitate limuzinei coreene. Preluate de pe sedanul de top Genesis, majoritatea sistemelor din dotare, Lane Departure Warning – care avertizează șoferul asupra schimbării involuntare a traiectoriei mașinii, Pre-Safety Seatbelt, sau Vehicle Stability Management – sistemul de control al stabilității, vor fi regăsite pe lista echipamentelor standard.
Pentru a-i ușura startul, coreenii vor proceda ca și în cazul sedanului premium Genesis oferind un prețcompetitiv, de aproximativ 40.000 de dolari, pentru versiunea de bază a noului Equus.