Site-ul de informații american Huffington Post își va lansa în această toamnă o ediție în limba germană, în parteneriat cu Tomorrow Focus AG, cea mai importantă companie în domeniul digital din Germania, informează huffingtonpost.com.
„Suntem încântați să fim în acest parteneriat împreună cu Tomorrow Focus, pentru a lansa ediția în limba germană a Huffington Post”, a declarat Arianna Huffington, fondatoarea grupului media Huffington Post, într-un comunicat de presă.
Ediția germană a site-ului Huffington Post va cuprinde știri, informații, comentarii și editoriale. Sediul ediției germane a Huffington Post va fi în Munchen, iar din echipa publicației vor face parte jurnaliști germani și scriitori.
„Suntem mândri să facem parte din povestea de succes internațională a Huffington Post, una dintre cele mai inovative și binecunoscute platforme de știri și de opinie”, a declarat Christoph Schuh, membru al boardului companiei Tomorrow Focus, într-un comunicat de presă.
The Huffington Post are în prezent ediții internaționale în Marea Britanie, Canada, Franța, Spania și Italia, cărora li se adaugă o nouă ediție, în Japonia, care va fi lansată în luna mai.
Huffington Post este un site american de informații și un blog agregator de știri fondat de Arianna Huffington, Kenneth Lerer și Jonah Peretti.
Lansat în 2005 și achiziționat în februarie 2011, de portalul AOL, Huffington Post și-a început expansiunea dincolo de granițele Statelor Unite ale Americii prin lansarea a două noi ediții anglofone – una în Canada și una în Marea Britanie.
Ca parte a tranzacției cu AOL, Arianna Huffington, cofondator al Huffington Post și editor-șef al publicației, a fost numită președinte și redactor-șef al Huffington Post Media Group, care include Huffington Post și alte divizii de conținut ale AOL, precum Engadget, TechCrunch, Moviefone, MapQuest, Black Voices, PopEater, AOL Music, AOL Latino, AutoBlog, Patch și StyleList.