Honda este un ghimpe în coasta producătorilor de automobile premium. Excluzând divizia Acura, marca japoneză poate concura fără probleme în fața mașinilor de lux germane.
Legend, vârful de gamă Honda, este excepția care confirmă regula – se prezintă impecabil și emite la fel de multe pretenții, însă fără să fie un privilegiat. În cadrul ultimei ediții a Salonului Auto de la Moscova, constructorul japonez a etalat versiunea restilizată, absolut necesară unui vehicul ajuns la jumătatea ciclului de viață. Legend Facelift prezintă o serie de noutăți importante, care aduc mai multă prospețime modelului stilizat pe linia unui sedan clasic Honda.
Schimbările produse la exterior au vizat blocurile optice față, capota, aripile față, ușa portbagajului, spoilere. Pe lângă acestea, au fost introduse în pachetul de dotări standard jante de 18 inch. Sub capotă se află un motor V6 a cărui cilindree a fost mărită de la 3.500 la 3.700 cmc, propulsor care în opinia specialiștilor de la Honda furnizează puterea și dispune de dinamica specifică unor motoare în configurație V8, dar care are ca principale caracteristici economia de combustibil, liniaritate și silențiozitate în timpul funcționării. Unitatea este un motor pe benzină VTEC de 3.7 litri ce generează cu 20% mai mult cuplu motor decât vechiul propulsor, creșterea numărului de Nm conducând automat la performanțe dinamice mai bune. Astfel, demarajul de la 0 la 100 km/h se efectuează acum în 7.1 secunde, viteza maximă nefiind comunicată.
Legend Facelift dispune de o nouă transmisie cu 5 trepte, un șasiu revizuit și sistemul avansat de tracțiune integrală SH-AWD. Schimbări importante s-au petrecut și la nivelul suspensiile pentru îmbunătățirea ținutei de drum a sedanului Honda.