Honda a ajuns repede pe culmile succesului acolo unde se aștepta mai puțin. În ciuda unui rating de top în ceea ce privește satisfacția clienților, piața europeană nu a fost niciodată un punct fierbinte pe harta mărcii japoneze.
Lucrurile s-au schimbat odată cu apariția noului Insight, care a convins publicul prin valențele sale ecologice, dar și prețul mai mic de 20.000 de euro.
Hibridul marchează o cotitură în opțiunile clienților pe Bătrânul Continent, fapt revelat și de clasamentul de vânzări publicat de Jato Dynamics, una din cele mai mari companii de audit.
Datele furnizate indică o creștere continuă a cererilor pentru modelul Honda Insight, care, încă din luna mai, s-a instalat pe primul loc în clasamentul european de vânzări pe sectorul automobile ecologice.
În primele opt luni ale anului curent, Insight a reușit să își mențină dominația, deși, între timp, și-a făcut apariția rivalul principal, Toyota Prius. Modelul Honda are un avans destul de consistent, creat în principal datorită prețului mai scăzut de achiziție. În viitorul apropiat, Honda va mai lansa două automobile pe alimentare alternativă: Jazz Hybrid și un model sportiv de mici dimensiuni, bazat pe conceptul CR-Z.