Honda nu rămâne imun la efectele generate de recesiune. Confruntat cu aceeași problemă ca întreaga industrie automobilistică de astăzi, scăderea vânzărilor, constructorul nipon se vede nevoit să restrângă numărul de vehicule disponibile în Europa.
Lansat în 2004, modelul FR-V nu s-a bucurat de succesul la care au sperat japonezii pe o piață europeană totuși favorabilă mașinilor din segmentul MPV. Numai în ultimul an vânzările au coborât cu peste 50%, fapt ce îi determină pe mai marii companiei să renunțe la FR-V.
Monovolumul nu a reușit să-i sensibilizeze pe cumpărători, cel puțin în Europa, deoarece un alt model din aceeași categorie, Stream, se vinde destul de bine în Japonia.
Cel mai rodnic an pentru Honda FR-V a fost 2005, dar și atunci vânzările totale au echivalat cu numărul de exemplare vândute în doar două luni de Renault Scenic sau Citroen C4 Picasso.
În momentul de față nu există informații care să confirme lansarea unei noi generații sau a unui succesor pentru FR-V.