Honda Accord primește cel mai puternic diesel în versiunea Type-S



Honda Accord Type-S Diesel
Honda Accord Type-S Diesel

Honda prinde gustul motoarelor diesel.
De voie de nevoie, cel mai mare producător de motoare pe benzină din lume, devine un jucător tot mai activ și important în materie de propulsoare cu aprindere prin compresie.
Logica este simplă: Honda nu se va putea impune niciodată în fața mărcilor concurente cu o gamă mai puțin diversificată de unități diesel. Acesta este și motivul pentru care noua generație Accord va primi versiunea de top Type-S, disponibilă pe sedan cât și pe modelul tourer.
Aceasta va fi echipată cu cea mai puternică și dinamică unitate diesel existentă la Honda.
Mai exact este vorba de un motor i-DTEC de 2,2 litri ce va dezvolta 180 de cai putere și un cuplu de vârf de 380 Nm, față de 150 de cai putere și 350 Nm cât generează singura motorizare diesel aflată pe mașina de clasă medie.
Cuplul maxim de 380 Nm este disponibil de la 2000 rpm și este trimis doar roților punții față.
Datele privind performanțele dinamice, de consum și cele legate de emisii vor fi comunicate după omologarea acestora. Agregatul este un derivat al versiunii curente i-DTEC de 2,2 litri ce beneficiază de o nouă turbină și un intercooler de dimensiuni mai mari.
Pentru a se diferenția de modelul obișnuit, versiunea Type-S vine cu schimbări la nivelul grilei motor, spoilerului față, farurilor și blocurilor optice spate și jante de 18 inch oferite standard.
Paleta cromatică pentru caroserie este îmbogățită cu două noi nuanțe de roșu și alb. Noua versiune Honda Accord Type-S diesel este livrată exclusiv pe piața europeană.