Pisica japoneză Kitty-chan, cunoscută în Occident ca Hello Kitty, împlinește anul acesta 35 de ani, eveniment ce va fi marcat de compania care a lansat pe piață acest personaj, Sanrio, inclusiv prin îmbogățirea gamei de produse de brand, informează AFP.
Pentru a o celebra pe Hello Kitty, personaj apărut pe piață în 1974, și pentru a marca lansarea de anul viitor a primelor obiecte derivate ale brandului, Sanrio a prezentat, miercuri, noi accesorii pentru celebra pisicuță și anume fundițe în cinci culori diferite, realizate special pentru aniversarea personajului.
„Fundița este unul dintre simbolurile caracteristice ale lui Kitty și reprezintă, de asemenea, legăturile umane”, a declarat un oficial al companiei Sanrio.
Cele cinci culori ale noilor fundițe ce vor fi purtate de Kitty sunt roșu, roz, galben, verde și mov, acestea simbolizând prietenia, blândețea, generozitatea, speranța și bunătatea.
Aceste sentimente pozitive cu valoare universale, reunite în imaginea lui Kitty, ar putea fi motivul pentru care aceasta este un personaj atât de popular în toată lumea, potrivit specialiștilor în cultura niponă.
Hello Kitty este cel mai profitabil produs al Sanrio, comercializat în 70 de țări din toată lumea. La fel ca și celebrul Mickey Mouse de la Disney, Kitty este protagonista a două parcuri de distracții tematice din Japonia.
Kitty-chan a fost numită oficial, în 2008, „ambasador al Ministerului de Turism al Japoniei” pentru a spori vizibilitatea țării și a atrage mai mulți turiști.