Caravana Alcohelp, care a ajuns în 24 de localități urbane și rurale, a lansat mesajul Heineken privind consumul responsabil și reducerea abuzului de alcool, campania făcând parte dintr-un program de responsabilitate socială.
Pentru a susține comunitățile locale unde își desfășoară activitatea, Heineken România a lansat în 2011 programul de responsabilitate socială „Heineken pentru Comunități”, informează compania de bere, printr-un comunicat de presă, în care sunt prezentate rezultatele raportului de sustenabilitate pe anul trecut.
Sursa citată arată că programul, organizat sub forma unui concurs de proiecte, la care se pot înscrie ONG-uri și instituții publice locale, are scopul de a oferi sprijin financiar unor proiecte cu impact în domeniile educației, protecției mediului înconjurător, sănătății, culturii și turismului.
Compania olandeză a finanțat implementarea în România a celor patru proiecte câștigătoare din Constanța și Miercurea-Ciuc cu 252.000 de lei. Programul „Heineken pentru Comunități” a continuat și în 2012, în toate cele patru orașe unde Heineken România are fabrici: Constanța, Miercurea-Ciuc, Craiova și Târgu-Mureș.
Agenda de Sustenabilitate „Brewing a Better Future” include o strategie complexă, menită să încurajeze consumul responsabil și să reducă abuzul de alcool, prin intermediul unor programe de comunicare pentru conștientizarea și educarea publicului cu privire la consumul responsabil, auto-reglementare și parteneriate dedicate pe termen lung. În acest sens, toate sticlele si dozele în care sunt comercializate mărcile Heineken România poartă mesajul de consum resposabil. De asemenea, Heineken România este membru fondator al Consiliului Român pentru Publicitate (RAC) și al Asociației Berarii României, astfel că respectă o serie de coduri și reglementări pentru promovarea consumului responsabil de alcool.