Gwen Stefani a lansat anul acesta o colecție de haine pentru copii, informează contactmusic.com. Solista trupei No Doubt nu este la prima aventură în domeniul afacerilor: ea conduce firma producătoare de haine L.A.M.B. și deține marca de accesorii Harajuku Lovers.
Gwen Stefani s-a aliat cu lanțul de magazine Target pentru a lansa împreună marca Harajuku Mini, inspirată din moda japoneză. Este vorba de o colecție dedicată copiilor, ce include haine colorate și vesele, care reflectă totodată stilul excentric și avangardist al cântăreței.
„Proiectul Harajuku Mini este un vis devenit realitate. Mi-am dorit mereu să realizez o linie vestimentară dedicată copiilor și inspirată din hăinuțele haioase și vesele pe care am văzut că le poartă puștii în Japonia. Hainele sunt speciale, diferite de ceea ce se găsește acum în magazine. Toate sunt făcute din materiale de calitate, sunt confecționate cu mare atenție la detalii și se vor vinde la prețuri accesibile”, a declarat Gwen Stefani.
Potrivit reprezentanților magazinelor Target, colecția Harajuku Mini va fi lansată în Statele Unite în luna noiembrie a acestui an.