Lucrarea „trainică”

Gropi la „Zidul Morții”, pe sensul de mers deschis acum o lună și jumătate



Degradarea vizibila a bretelei de asfalt deschise pe 18 ianuarie 2014
Degradarea vizibila a bretelei de asfalt deschise pe 18 ianuarie 2014

Breteaua de asfalt de la „Zidul Morții” care a fost deschisă la mijlocul lunii ianuarie a acestui an, pentru șoferi care vin dinspre Gura Humorului, s-a degradat vizibil într-o lună și jumătate, pe unele porțiuni apărând deja gropi. Drumul a cedat cu precădere în zona de ieșire spre Suceava și, la cum arată asfaltul, este clar că problemele vizibile acum sunt doar începutul. Practic, asfaltul se macină de la zi la zi, o groapă putând fi făcută cu ușurință chiar și cu piciorul.
Șoferii care trec prin zonă se întreabă cu câți bani s-a pus asfalt în zonă.
„Lucrare proastă și mulți bani băgați în buzunare” sau „la acest zid al morții este o lucrare proastă și scumpă, se putea face totul cu bani mai puțini și mai bine”, acestea au fost reacțiile a doi șoferi care treceau ieri dimineață prin zonă.
Problemele sunt cunoscute și de autorități. Conform prefectului Sucevei, Florin Sinescu, în zonă este turnat un singur strat de asfalt, iar apariția unor probleme de acest gen nu este o surpriză.
„În acea zonă, pe acea bretea, este un singur strat de asfalt, este o chestiune asumată, nu sunt realizate celelalte straturi de rezistență. Imediat ce vremea ne va permite vom trece la reparații în acea zonă, pentru a asigura siguranța circulației la intersecția DN 17 cu șoseaua de centură a municipiului Suceava”, a declarat Florin Sinescu.
El a reamintit că deschiderea bretelei, pentru ca șoferii care vin dinspre Gura Humorului să nu mai vireze la stânga, a fost o măsură de urgență, care nu era programată, dar care a fost absolut necesară pentru a reduce riscul producerii unor alte accidente grave în zonă.
Circulația de la „Zidul Morții” a fost reconfigurată pe două sensuri de mers de pe data de 18 ianuarie a.c.
Reamintim că patru oameni au murit zdrobiți de pilonul amplasat în mijlocul DN 17, trei după un accident produs în noiembrie 2012 și unul după un accident produs pe 3 ianuarie 2014. După ultima tragedie s-au luat multiple măsuri suplimentare în privința semnalizării, de limitare a vitezei cu benzi rezonatoare, după care s-a realizat separarea sensurilor de mers.
Pe șantierul șoselei de centură a lucrat firma SCCF Iași, beneficiarul lucrării fiind Compania Națională de Autostrăzi și Drumuri Naționale (CNADNR) din România



Degradarea vizibila a bretelei de asfalt deschise pe 18 ianuarie 2014
Degradarea vizibila a bretelei de asfalt deschise pe 18 ianuarie 2014
Degradarea vizibila a bretelei de asfalt deschise pe 18 ianuarie 2014
Degradarea vizibila a bretelei de asfalt deschise pe 18 ianuarie 2014
Degradarea vizibila a bretelei de asfalt deschise pe 18 ianuarie 2014
Degradarea vizibila a bretelei de asfalt deschise pe 18 ianuarie 2014
Gropi la „Zidul Morții”, pe sensul de mers deschis acum o lună și jumătate
Gropi la „Zidul Morții”, pe sensul de mers deschis acum o lună și jumătate
Degradarea vizibila a bretelei de asfalt deschise pe 18 ianuarie 2014
Degradarea vizibila a bretelei de asfalt deschise pe 18 ianuarie 2014


Recomandări

Președintele CJ Suceava și 92 de primari suceveni, din PSD, PNL și USR, au transmis o scrisoare deschisă premierului și Guvernului

Un șofer care a acroșat fatal o bătrână și a fugit, în boxa acuzaților alături de doi complici care l-ar fi ajutat să șteargă urmele accidentului