Maserati a pus cruce perioadei de criză. Brandul italian este din nou pe val, după ani de suferință și chin care au băgat adânc mâna în buzunarul proprietarului Fiat.
Maserati a revenit pe profit, pentru prima oară după 17 ani în care a înregistrat pierderi imense. Anul trecut, la nivel mondial, s-au vândut peste 7.300 de exemplare Maserati, din care 2.100 au fost modele GranTurismo. Reușita de anul trecut coroborată cu planurile ambițioase ale diviziei de lux care prevăd un volum de vânzări estimat la 12.000 de unități în anul 2011, sunt un bun motiv de a extinde gama de modele, cu un produs nou și potrivit unei sportive de lux. Este un model anticipat, o versiune cabrio ce se va adăuga familiei GT, formată în prezent din versiunile GranTurismo și GranTurismo S. Responsabilul însărcinat cu dezvoltarea noului proiect a confirmat debutul decapotabilei Maserati.
„Cabrioletul GranTurismo va fi comercializat începând din martie 2009. Nu am luat o decizie în ceea ce privește momentul premierei mondiale”, precizează oficialul italian.
La ora actuală se cunosc foarte puține date despre viitorul cabrio. Este posibil ca sub capotă să regăsim motorul V8 de 4.7 litri de 440 de cai putere ce echipează modelul GranTurismo S și nu unitatea V8 de 4.2 litri de 405 cai putere, datorită faptului că decapotabila va cântări aproape 2 tone, cu 200 de kilograme mai mult decât GranTurismo, iar performanțele nu trebuie înecate din cauza surplusului de greutate.
Cabrioletul Maserati ce va păstra proporțiile modelului din care derivă, 4,88 metri lungime și 2,94 metri lățime, va dispune de un set de frâne marca Brembo și o transmisie automată ce poate fi acționată manual cu ajutorul unor padele montate în spatele volanului.