Compania GFR, deținută de Gruia Stoica, se declară surprinsă de cererea Ministerului Transporturilor de executare a scrisorii de garanție bancară pentru participarea la privatizarea CFR Marfă, spune că nu este în culpă pentru nefinalizarea procedurii și cere publicarea contractului de privatizare, informează Mediafax.”Grup Feroviar Român, prin reprezentanții săi legali, ca urmare a comunicatului de presă transmis de către Ministerul Transporturilor în data de 13 aprilie 2014, a luat la cunoștință cu surprindere faptul că în data de 20 martie 2014, la solicitarea DIICOT, Ministerul Transporturilor s‐a adresat oficial către Raiffeisen Austria, prin intermediul Eximbank, cu cererea de executare a scrisorii de garanție bancară emisă de către această bancă în favoarea Grup Feroviar Român”, se arată într-un comunicat al companiei.Compania solicită ca Ministerul Transporturilor să‐și dea acceptul de a pune la dispoziția presei conținutul scrisorii de garanție bancară și al contractului de privatizare, „pentru a lămuri odată pentru totdeauna toate aceste informații greșite” care apar în presă în legătură cu procesul de privatizare a CFR Marfă.”GFR a adresat astăzi o nouă solicitare pentru ca Ministerului Transporturilor să‐și dea acordul pentru a face public conținutul contractului de privatizare al CFR Marfă și a scrisorii de garanție bancară, pentru corecta și completa informare a opiniei publice în legătură cu obligațiile pe care le avea de îndeplinit fiecare parte și pentru a se putea vedea de către toți cei interesați care este conținutul acestor documente și în ce condiții putea fi executată scrisoarea de garanție bancară”, potrivit sursei citate