Alaltăieri, în primul episod din cele trei pe care mi le-am propus, n-am finalizat subiectul infrastructură, vorbind de fapt numai despre stadioane. În aceeași ordine de idei trebuie amintit și faptul că meciurile alea pe care ni le-a încredințat UEFA pentru Campionatul European din 2020 au și ele niște condiționări: prima, care nici nu pare mare șmecherie, este asigurarea legăturii directe dintre cel mai apropiat aeroport, în cazul nostru Henri Coandă – Otopeni, de stadionul desemnat, printr-o linie de metrou. Neisprăviții și borfașii care au administrat până acum Federația, dar și Capitala, au convenit în bandă că suntem, din nou, mai șmecheri decât restul continentului și al planetei, astfel încât noi venim cu o alternativă absolut cretină: recondiționarea paraginii de cale ferată, care e la ceva distanță de aeroport, până la care să-i ducem pe fraierii de suporteri străini cu maxi-taxiuri, de acolo cu un fel de tren până în Gara de Nord, de unde să ia, mama lor de fraieri!, metroul până la Național! Face cineva pariu că putem să ne luăm adio de la Campionatul European? Mai ales că cea de-a doua condiție e de-a dreptul insurmontabila: asigurarea legăturii pe o autostradă directă cu cel mai apropiat oraș din străinătate în care se organizează de asemenea meciuri din Campionatul European. Acesta este, ați ghicit, Budapesta. Mai urmează să încercați să mă convingeți că tot ceea ce n-am făcut în zeci și zeci de ani vom face tocmai acum, de dragul „europeanului”, adică o autostradă fix până la granița cu Ungaria! Mai pariem încă o dată, adică dvs puneți 1 ban, iar eu tot ce am: casă, microbuz, teren, bețe de pescuit, colecția de DVD-uri, ce mai, tot, că nu în 2020, dar nici în 3020 n-o să avem autostrăzi ca în țările locuite de oameni? Da, Oprescu a furat, pe Firea n-o interesează, că ea are teren la ea acasă, în Voluntari, la Pandele-n bătătura, dar restul, adică Guvern, miniștri (sănătate, mătușa Lipa!), Parlament, să fie atât de nesimțiți și de inconștienți?