Ford a decis să ofere toate detaliile referitoare la cea de-a șaptea generație Fiesta, care va înlocui actuala serie lansată în 2002.
Modelul subcompact, prezentat în martie la Geneva, va fi comercializat începând din octombrie 2008 la un preț de bază de 11.250 de euro în Germania. Pentru Europa vor fi disponibile versiunile de caroserie hatchback cu trei și cu cinci uși.
Mașina de clasă B, același produs remarcabil derivat din superbul concept Verve, va avea cinci nivele de echipare: Ambiente, Trend, Sport, Ghia și Titanium.
Având exact aceleași dimensiuni ca și vechea generație, vehiculul mini are parte nu numai de îmbunătățiri estetice dar și tehnice. Modelul vine echipat în standard cu sistemul de direcție asistată denumit EPAS care ajută la scăderea consumului de combustibil. Fiesta va utiliza o gamă variată de motorizări ce include unitățile pe benzină Duratec de 1.2 litri-60 CP, 1.2 litri-80 CP, 1.4 litri-96 CP și 1.6 litri-120 CP și două diesel common-rail Duratorq de 1.4 litri-60 CP și 1.6 litri-90 CP. Agregatele vor dispune de o transmisie manuală cu cinci și șase rapoarte cât și de noua cutie automată denumită Durashift.
Ford Fiesta, cel mai longeviv model din segmentul B, fabricat fără întrerupere din anul 1976, preia aproape în totalitate liniile conceptului Verve, profilul aerodinamic și trăsăturile de bază ale acestuia: grila trapezoidală, capota scurtă, blocurile optice unghiulare, parbrizul înclinat și umerii înalți ai spatelui.
Așa cum vă anunțam anterior, Fiesta va beneficia de mai multe versiuni printre care una economică denumită EcoNetic, două sportive S, ST și una de performanță ce va purta inițialele RS.