Ford susține că a descoperit rețeta automobilului croit după dorința clientului. Dacă este să dăm crezare celor afirmate, atunci însemnă că în sfârșit avem un model fără cusur, care să satisfacă orice pretenție a clientului.
Va trebuie totuși să așteptăm ziua de 20 aprilie, data la care compania va lansa în cadrul Salonului Auto de la Beijing două versiuni noi ale monovolumului S-MAX, pentru a ne convinge pe deplin că este adevărat ce ni s-a spus. Automobilul aflat la granița perfecțiunii este modelul care în 2007 a primit premiul „Mașina anului 2007 în Europa”.
Variantele pregătite de Ford sunt Trend și Flagship ce dispun de 5, respectiv 7 locuri, și prezintă caracteristici mult îmbunătățite ale confortului interior, spațiului pentru bagaje și economiei de combustibil.
Nigel Harris, managerul general în cadrul departamentului de vânzări al Ford Changan Company spune că: “Versiunile S-MAX pregătite de noi sunt spațioase, sigure și convenabile ca preț. Introducerea modelului cu 5 locuri este perfect justificată și ilustrează abilitatea Ford de a oferi clienților chinezi, automobile și dotări pe care ei le doresc”, conchide oficialul.
Ford S-MAX Trend dispune de o capacitate a portbagajului cu 185 de litri mai mult decât la versiunea europeană, și este oferit în versiunea de motorizare pe benzină de 2,3 litri ce produce 117 kW la 6.500 rpm și un cuplu motor de 205 Nm disponibil la 4.000 rpm. Agregatul ce dispune de tehnologia de injecție superioară VCT, este cuplat la o transmisie automată în 6 rapoarte.
Cât despre versiunea S-MAX cu 7 locuri, Nigel Harris răspunde scurt: este mai avantajos decât un sedan sau oricare MPV. Direcția precisă, agilitatea, aspectul sportiv, designul kinetic plin de energie și versatilitatea sunt alte beneficii ce nu se regăsesc la alte monovolume.
Ambele versiuni Trend și Flaghsip au ca dotări standard proiectoarele de ceață, senzori de parcare, ABS și EBD, în timp ce sistemul ESP (Elecronic Stability Program) este oferit opțional. În varianta de echipare Ghia, Ford oferă standard airbag-uri laterale doar pentru pasagerii din față.