Ford împrospătează oferta bogată de monovolume cu ultima evoluție a singurului MPV cu aură sportivă. S-MAX a beneficiat după restilizare de o serie de îmbunătățiri și elemente noi în fișa tehnică. Prețul de pornire pe piața locală este de 21.814 euro cu TVA.
Versiunea restilizată scoate la iveală un pachet de îmbunătățiri ce rafinează atât designul, cât și tehnica. Modificările operate de Ford sunt deja cele clasice, partea frontală fiind marele beneficiar al ședinței de cosmetizare.
Linia retușată a blocurilor optice, noua grilă motor inspirată de la Focus și conturul mai dinamic al spoilerului sunt principalele schimbări aduse pe S-MAX Facelift. La acestea se adaugă și perechea de lumini LED cu utilizare pe timp de zi.
Designerii nu au scăpat din vedere spatele mașinii, care păstrează tema sportivă a secțiunii față, impresie redată mai ales de redesenarea stopurilor.
Interiorul va surprinde prin mici modificări la nivel calitativ și vizual. Câteva modificări notabile au fost făcute și la propulsie.
În spiritul ecologist al ultimilor ani, inginerii s-au străduit să reducă nivelul emisiilor de dioxid de carbon dar și consumul, fără însă a afecta performanțele motoarelor. Gama include trei unități turbodiesel de 2.0 litri, recalibrate pe parte de injecție, ce oferă 115, 140, 163 de cai putere.
Pe S-MAX Facelift își face debutul și o motorizare turbo pe injecție directă pe benzină denumită EcoBoost SCTI.
Cu o cilindree de 2.0 litri și 203 cai putere, unitatea asigură o accelerație de la 0 la 100 km/h în 8,5 secunde și o viteză maximă de 221 km/h.
Consumul mediu declarat de producător de 8,1 litri la 100 km parcurși. Motorul dezvoltă un cuplu maxim de 300 Nm și este combinat cu o transmisie cu dublu ambreiaj Poweshift. În gama benzinarelor se mai află o unitate de 145 de cai putere, livrată cu o cutie manuală cu 5 trepte