Ford va prezenta peste exact o lună noile linii kinetice ce vor sta la baza automobilelor de familie poziționate în vârful gamei Ovalului Albastru. Monovolumul S-MAX primește o binemeritată restilizare, aplicată după patru ani de la debutul actualei generații. Versiunea 2010 scoate la iveală un pachet de îmbunătățiri ce rafinează atât designul, cât și tehnica. Modificările operate de Ford sunt deja cele clasice, partea frontală fiind marele beneficiar al ședinței de cosmetizare. Linia retușată a blocurilor optice, noua grilă motor inspirată de la Focus și conturul mai dinamic al spoilerului sunt principalele schimbări aduce pe S-MAX Facelift. La acestea se adaugă și perechea de lumini LED cu utilizare pe timp de zi.
Designerii nu au scăpat din vedere spatele mașinii, care păstrează tema sportivă a secțiunii față, impresie redată mai ales de redesenarea stopurilor.
Interiorul va surprinde prin mici modificări la nivel calitativ și vizual. Câteva modificări notabile au fost făcute și la propulsie. În spiritul ecologist al ultimilor ani, inginerii s-au străduit să reducă nivelul emisiilor de dioxid de carbon dar și consumul, fără însă a afecta performanțele motoarelor.
Gama va consta în cinci motorizări, din care trei turbodiesel de 2.0 litri ce generează 115, 140, 163 de cai putere. Pe S-MAX Facelift își face debutul și o motorizare turbo pe injecție directă pe benzină cu o cilindree de 2.0 litri. De asemenea, monovoluml va dispune și de o versiune mai economică, denumită EcoBoost, ce dezvoltă 203 cai putere și un cuplu maxim de 300 Nm.
Debutul va fi însoțit și de o altă premieră: cutia de viteze cu dublu ambreiaj Poweshift.
Detaliile legate de preț și lansarea comercială vor fi anunțate la Salonul Auto de la Bruxelles, ce se va desfășura între 14 și 24 ianuarie 2010, la concurență cu mult mai celebrul Salon Auto de la Detroit.