Ford Focus CC, jos pălăria



Ford Focus CC, jos pălăria
Ford Focus CC, jos pălăria

Ford făcea senzație în 2004 cu prototipul Focus Vignale la Salonul Auto de la Paris.
Era pentru prima oară când fanii acestui automobil din clasa C puteau visa la un vehicul cu plafon mobil așezată pe structura unui fascinant coupe-cabrio.
Astăzi pe șoselele Europei circulă peste 3.000 de exemplare Focus CC, însă numărul lor va spori odată cu introducerea versiunii facelift dezvăluite recent.
Restilizarea modelului deschis a adus cu sine o seamă de schimbări vizibile ce dau un plus de savoare noului Focus Coupe-Cabrio. Exteriorul poartă amprenta limbajului de design kinetic regăsit pe aproape în toată gama Ford. Capota, grila motor, blocurile optice și spoilerele sunt revizuite estetic într-o notă mult mai agresivă și captivantă.
Piesa de rezistență este acoperișul escamotabil din metal realizat în atelierele maestrului Pininfarina din Italia.
Focus CC dispune de cel mai mare volum al portbagajului din sectorul cabrioletelor coupe, respectiv 534 de litri când acoperișul este activat, și 248 de litri iar când plafonul este pliat.
Interiorul se remarcă prin câteva schimbări minore, utilitate ceasuri de bord iluminate în roșu, sistemul de pornire fără cheie, navigație și sistemul audio cu Bluetooth și USB.
Noul coupe-cabrio dispune de sistemul de monitorizare al presiunii din pneuri și trei motorizări: două benzină 1.6 litri-100 CP, 2.0 litri-145 CP și un diesel de 2.0 litri de 136 CP ce produce un cuplu maxim de 320 Nm.


Ford Focus CC, jos pălăria
Ford Focus CC, jos pălăria
Ford Focus CC, jos pălăria
Ford Focus CC, jos pălăria
Ford Focus CC, jos pălăria
Ford Focus CC, jos pălăria
Ford Focus CC, jos pălăria
Ford Focus CC, jos pălăria
Ford Focus CC, jos pălăria
Ford Focus CC, jos pălăria
Ford Focus CC, jos pălăria
Ford Focus CC, jos pălăria
Ford Focus CC, jos pălăria
Ford Focus CC, jos pălăria