Ford se ambiționează să devină în Europa cel mai important producător de automobile de familie. Cu două monovolume poziționate într-un sector de top, Galaxy și S-MAX, plus un viitor model de clasă subcompactă dezvoltat pe baza micului Fiesta, americanii arată dorința de a fi cât mai bine reprezentați pe o piață concurențială dominată acum de Citroen și Opel.
Modelul C-MAX completează gama actuală ca alternativa Ford pentru precum Opel Zafia și Volkswagen Touran.
A doua generație introduce o serie întreagă de noi sisteme care vor evoca progresele făcute și în acest segment, C-MAX fiind unul din cele mai avansate modele din punct de vedere tehnologic.
De exemplu, în echiparea monovolumului intră noi dispozitive de securitate activă și pasivă alături de diverse sisteme care vor avea rolul de a oferi o ținută de drum precisă, confort, siguranță la rulare și prevenire a incidentelor.
De asemenea, este oferit un sistem de parcare paralelă semi-automat și dispozitiv de detecție pentru eliminarea „unghiului mort” din oglinzile laterale, echipamente întâlnite mai frecvent în oferta modelelor premium. Pe lângă acestea își face apariția și motorizarea 1.6 EcoBoost, ce funcționează pe benzină, echipată cu injecție directă de ultimă generație.
Amprenta „kinetică” a designului își spune din nou cuvântul, exteriorul fiind trasat de linii progresive care respectă dinamica specifică mașinilor Ford.
Silueta atletică va fi dublată de conturul plafonului ce ia aspectul unui coupé, în timp ce arhitectura secțiunilor față și spate propun o îmbinare între sportivitate și funcționalitate.
Interiorul oferă versatilitate maximă și spațiu generos. Pentru prima oară C-MAX este disponibil în versiunile cu 5 și 7 locuri.