Ford vorbește pe limba clienților. Divizia europeană acordă o atenție mărită segmentului de consumatori cu bugete limitate ce sunt interesați să își cumpere o mașină cât mai economică. Acesta este și motivul pentru care Ford a introdus în gama actuală o versiune C-Max alimentată cu GPL. Singurele agregate ce dispun de echipamentul necesar pentru a funcționa și cu gaz petrolier lichefiat sunt motoarele de 2.0 litri ce produc 107, respectiv 145 de cai putere. Rezervorul are o capacitate de 42.5 litri și este plasat sub portbagaj, astfel fiind păstrată intactă capacitatea de stocare a bagajelor.
Monovolumul poate parcurge cu un plin de GPL peste 400 de kilometri. Testele au relevat avantajele de consum ale noii versiuni care, în modul combinat, când propulsorul folosește ca surse de alimentare ambele rezervoare, benzină și gaz petrolier lichefiat, C-Max are o autonomie de 1.100 de kilometri. Utilizarea acestui tip de combustibil presupune costuri mici și mai puțină poluare. GPL mai are avantajul că
este curat, nu conține apă sau alte impurități, are o ardere completă și nu generează depuneri. Există însă și reversul medaliei, costul de achiziționare.
C-Max pe GPL este mai scump cu 2.500 de euro față de versiunile pe benzină menționate anterior. Prețul de bază pornește de la 23.100 de euro în Germania.
Ford anunță că și modelul Focus va beneficia de o variantă pe GPL, debutul acesteia fiind programat pe 5 aprilie, cu prilejul deschiderii Salonului Auto de la Leipzig. Focus cu motor pe GPL va avea în Germania un preț de bază de 20.600 de euro.