Ford se ambiționează să devină în Europa cel mai important producător de automobile de familie. Cu două monovolume poziționate într-un sector de top, Galaxy și S-MAX, plus un viitor model de clasă subcompactă dezvoltat pe baza micului Fiesta, Ford arată dorința de a fi cât mai bine reprezentat pe o piață concurențială dominată acum de Citroen și Opel.
Noul C-MAX, care poartă cu sine evoluția designului kinetic ce marchează toate modele Ford de câțiva ani încoace, este construit pe platforma de Focus, asigurându-i-se astfel un suport tehnologic avansat.
În echiparea monovolumului intră noi dispozitive de securitate activă și pasivă alături de diverse sisteme care vor avea rolul de a oferi o ținută de drum precisă, confort, siguranță la rulare și prevenire a incidentelor.
De asemenea, este oferit un sistem de parcare paralelă semi-automat și dispozitiv de detecție pentru eliminarea „unghiului mort” din oglinzile laterale, echipamente întâlnite mai frecvent în oferta modelelor premium. Pe lângă acestea se adaugă și motorizarea 1.6 EcoBoost, ce funcționează pe benzină, echipată cu injecție directă de ultimă generație.
Amprenta „kinetică” a designului își spune din nou cuvântul, exteriorul fiind trasat de linii progresive care respectă dinamica specifică mașinilor Ford. Silueta atletică va fi dublată de conturul plafonului ce ia aspectul unui coupé, în timp ce arhitectura secțiunilor față și spate propun o îmbinare între sportivitate și funcționalitate.
Pentru prima oară Ford aduce două versiuni ale monovolumului, C-MAX (5 locuri) și Grand C-MAX (de 7 locuri), pentru a contra atacurile venite de la Citroen C4 și Renault Scenic.