Ford se ambiționează să devină în Europa cel mai important producător de automobile de familie. Cu două monovolume poziționate într-un sector de top, Galaxy și S-MAX, plus un viitor model de clasă subcompactă dezvoltat pe baza micului Fiesta, arată dorința de a fi cât mai bine reprezentat pe o piață concurențială dominată acum de Citroen și Opel.
Monovolumul construit pe baza Focus poate fi acum comandat și de clienții români. Noul C-MAX, în versiunea cu 5 locuri, are un cost de bază de 17.750 de euro cu TVA, iar versiunea cu 7 locuri denumită Grand C-MAX are un prețde bază fixat la 19.000 de euro cu TVA.
Odată cu debutul celei de a doua generații va fi introdusă o serie întreagă de noi sisteme care vor evoca progresele făcute și în acest segment, C-MAX urmând a fi unul din cele mai avansate modele din punct de vedere tehnologic.
De exemplu, în echiparea monovolumului vor intra noi dispozitive de securitate activă și pasivă, alături de diverse sisteme care vor avea rolul de a oferi o ținută de drum precisă, confort, siguranță la rulare și prevenire a incidentelor.
Partea de motorizare include trei versiuni pe benzină 1.6 Duratec de 105 CP, 1.6 litri de 125 CP și 1.6 EcoBoost de 150 CP și patru turbodiesel : 1.6 TDCi de 95 cai și 115 cai putere, respectiv 2.0 TDCi de 140 CP și 2.0 TDCi de 163 CP.
Este oferit un sistem de parcare paralelă semi-automat și dispozitiv de detecție pentru eliminarea „unghiului mort” din oglinzile laterale, echipamente întâlnite mai frecvent în oferta modelelor premium.