Președintele PD-L Suceava, Gheorghe Flutur, și-a anunțat, sâmbătă, principalele zece obiective pe care le va prezenta alegătorilor pentru a primi votul pentru un nou mandat de președinte al Consiliului Județean Suceava. „Am sintetizat pe scurt cel puțin zece motive, un decalog, din oferta mea. Ele sunt mult mai multe și aceasta este oferta mea și a echipei Gheorghe Flutur”, a spus Flutur la Consiliul Județean de Coordonare a PD-L Suceava care a avut loc sâmbătă, la Casa de Cultură, în prezența a peste 1.300 de democrat-liberali.
Flutur a spus că va cere votul sucevenilor pentru un județ cu mai multe locuri de muncă, pentru un județ curat, confortabil, sănătos și bine gospodărit, un județ sigur, un județ accesibil, un județ atractiv, un județ al toleranței etnice, un județ dezvoltat echilibrat, un județ al parteneriatelor și un județ al bunei cuviințe. „Sunt convins că nu doar acestea sunt punctele, dar m-am gândit să sintetizez câteva capitole pentru care sucevenii ar trebui să voteze echipa PD-L și pe Gheorghe Flutur președinte al CJ Suceava”, a spus Flutur.
El a adăugat că următorul său mandat de președinte al Consiliului Județean Suceava va fi axat pe atragerea de investitori, subliniind că același lucru trebuie să-l facă toți primarii din județ. „Noi trebuie să plecăm după investitori și nu să-i așteptăm la primării sau la Consiliul Județean. Trebuie să luăm ranița în spate și să plecăm după investitori. Iar acesta va fi un deziderat obligatoriu”, a arătat Gheorghe Flutur.
Liderul PD-L Suceava a mai spus că vrea să promoveze dezvoltarea unei zone de afaceri pe axa Suceava – Botoșani. Flutur a explicat că pentru aceasta, una dintre cele mai importante investiții este modernizarea Aeroportului „Ștefan cel Mare” din Salcea, proiect deja început, și dezvoltarea unor centre de afaceri pentru firmele care intenționează să exporte produse din județul Suceava.
Gheorghe Flutur le-a cerut democrat-liberalilor suceveni să explice electoratului din județ care au fost realizările administrației PD-L, atât la nivel local, cât și județean.