Președintele Consiliului Județean Suceava, Gheorghe Flutur, a solicitat firmei SC CF – Grup Colas Iași să lucreze și în cursul nopții, pentru a urgenta lucrările de modernizare a Drumului Național 17. Flutur a făcut referire în special la porțiunea de drum dintre Gura Humorului și Câmpulung Moldovenesc.
În cadrul unei întâlniri pe care a avut-o ieri, la sediul CJ Suceava, cu reprezentanții firmei din Iași, Gheorghe Flutur s-a declarat nemulțumit de faptul că pe porțiunea respectivă se lucrează de câteva luni la refacerea a zece podețe, motiv pentru care traficul este blocat aproape în permanență.
„Avem mai multe podețe la care modernizarea durează mult prea mult. Deși s-ar putea, am văzut că nu se lucrează sâmbăta, astfel încât lucrările să se termine mai repede. În schimb, am văzut cozi interminabile de mașini și din acest motiv am cerut să se urgenteze lucrările”, a declarat Flutur.
Mai mult, el s-a deplasat ieri până în zona unde firma ieșeană lucrează la modernizarea podețelor respective, la fața locului văzând că motivația dată de constructor privind întârzierea lucrărilor nu este adevărată.
„S-a spus că trebuie să se taseze nu știu ce material. Din câte am văzut, se poate lucra foarte bine”, a declarat șeful administrației județene.
La șoseaua de centură a Sucevei, nouă stâlpi de înaltă tensiune trebuie mutați
Tot ieri, Gheorghe Flutur a verificat și lucrările de construcție a șoselei de centură a municipiului Suceava. El s-a declarat mulțumit de modul în care firma SC CF Grup Colas Iași realizează aceste lucrări, precizând că singurele probleme care mai trebuie să fie rezolvate sunt cele de exproprieri și de mutare a unor stâlpi de înaltă tensiune.
Șeful administrației a arătat că pentru mai multe parcele de teren pe care ar urma să treacă șoseaua de centură, în special din comuna Pătrăuți, nu se cunosc proprietarii, motiv pentru care a solicitat Oficiului de Cadastru să găsească soluții pentru rezolvarea acestei probleme. De altfel, reprezentanții firmei de avocatură care se ocupă de exproprieri au arătat că parcelele respective ar putea să treacă în proprietatea statului, în situația în care Oficiul de Cadastru ar emite numere cadastrale pentru fiecare bucată de teren pentru care nu se știe proprietarul.
Nu în ultimul rând, Flutur a arătat că la această investiție a mai apărut o problemă, legată de mutarea a nouă stâlpi de înaltă tensiune, care se află pe traseul șoselei de centură.
„Sunt unii stâlpi care trebuie să fie mutați, și apar probleme legate de cine plătește această strămutare. Asta deoarece în proiectul inițial nu era prevăzut acest aspect”, a mai declarat Flutur.
Măsuri
Flutur le-a cerut constructorilor de pe DN 17 să lucreze și noaptea
