Firmă furnizoare de televiziune prin cablu în Gura Humorului, amenințată de OJPC cu retragerea licenței



Oficiul Județean se confruntă în ultima perioadă cu dese reclamații din partea cetățenilor privind condițiile proaste de emisie TV pe care firma „Nova Sat” le furnizează în Gura Humorului. „Vom lua cele mai drastice măsuri”, a declarat șeful OJPC, Vasile Latiș, referindu-se la situația creată de neseriozitatea firmei „Nova Sat”. Vasile Latiș a mai precizat că în urma numeroaselor reclamații primite, inspectorii OJPC au amendat firma furnizoare de televiziune prin cablu cu 5 milioane de lei și i-au dat termen de 14 zile pentru remedierea deficiențelor constatate. Cu toate acestea, firma nu numai că nu a respectat termenul fixat de OJPC pentru remedierea situației, ci mai mult, potrivit lui Vasile Latiș, „reclamațiile au început să curgă din partea a zeci de abonați din Gura Humorului, Frasin, Sadova și Pojorîta. Oamenii sînt în continuare absolut nemulțumiți de calitatea proastă a imaginii și sonorului, dar și de atitudinea reprobabilă a proprietarului firmei, Gheorghe Mihalache”. Recent, la OJPC a sosit o nouă reclamație la adresa aceleiași firme, semnată de primarul din Gura Humorului, Marius Ursaciuc, care arată că „serviciile oferite de NOVA SAT sînt sub orice critică. Nu se respectă contractele, respectiv obligațiile pe care le are societatea față de clienți, și nu se răspunde la sesizările cu privire la defecțiunile frecvente ce apar în transmisiuni pe toate programele TV”, după cum a declarat Vasile Latiș. În consecință, acesta a avertizat că „societatea de televiziune prin cablu riscă sancțiuni dintre cele mai drastice, dacă nu va lua de urgență măsuri de eliminare a deficiențelor reclamate de abonați în repetate rînduri”, sancțiuni care pot merge pînă la retragerea licenței de emisie.



Recomandări

Abonații E.ON, bătaia de joc a unei firme de curierat care face distribuția facturilor în județ

Oamenii se plâng că nu le-au ajuns facturile la timp sau le-au „cules” de prin curțile vecinilor, vinovată, în opinia lor, fiind firma de servicii poștale Total Post Foto: aradon.ro
Oamenii se plâng că nu le-au ajuns facturile la timp sau le-au „cules” de prin curțile vecinilor, vinovată, în opinia lor, fiind firma de servicii poștale Total Post Foto: aradon.ro

Firma reclamată pentru mai multe țepe de mii de euro, închisă de Protecția Consumatorilor

Zeci de reclamații împotriva operatorilor de televiziune prin cablu

Zeci de reclamații împotriva operatorilor de televiziune prin cablu