Fiat a revenit la prima sa iubire din acest început de secol 21. Convinși de impactul pe care l-a avut precedenta generație, italienii nu au avut nevoie de un motiv mai bun pentru a-l readuce în atenție pe Bravo.
Noul model inspiră încredere, emană prestanță și combină frumusețea cu prestațiile excelente.
Ca orice latin, Bravo este un tip temperamental în comportament dar cu o privire foarte caldă. Interiorul este primitor, spațios și organizat atent, neobișnuit de bine organizat pentru un supermini cu rădăcini peninsulare. Ne-a plăcut în mod deosebit felul în care este tratat fiecare pasager, în special șoferul. Scaunele sunt confortabile, cu o bună susținere laterală dar se putea și mai bine de atât. Surprinde calitatea materialelor, foarte plăcute la atingere. De asemenea am observat că plasticul din habitaclu nu te înăbușă cu mirosul său (una din marile probleme la mașinile noi). Transmisia acționează precis fiecare treaptă în timp ce acul vitezometrului trece cu nepăsare peste fiecare cifră de pe bord.
Există patru variante de echipare Active, Dynamic, Emotion și Sport ce nu dezamăgesc în privința dotărilor standard. Gama de motorizări este formată din 5 unități grupate astfel: două benzină 1.4 litri de 90 -120-150 CP și diesel Multijet 1.9 litri de 120 -150 CP.
Fiat Bravo se încadrează perfect în segmentul C, însă dimensiunile sale îl plasează peste o seamă de concurenți notorii. Modelul italian măsoară 4.34 m lungime, 1.79 m lățime, 1.49 m înălțime și oferă mai mult spațiu decât Citroën C4, Toyota Auris sau Volkswagen Golf. Prețul se situează și el la cote rezonabile dar privind la ceea ce oferă mașina în raport cu concurența, prețul este un avantaj. Bravo costă între 11.745 -16.450 euro, preț CIP.