Femeile, interesate de cursuri în domeniul comunicării și organizarea de evenimente



Româncele sunt interesate în special de domeniul comunicării și organizării de evenimente, majoritatea celor care au făcut astfel de cursuri, în perioada ianuarie 2010 – martie 2011, având vârste între 21 și 35 de ani și activând deja în domeniu, rezultă dintr-un studiu remis, miercuri, MEDIAFAX.
Potrivit studiului, realizat de Big Media Relații Publice, 64 la sută dintre participanții la cursurile de comunicare și relații publice organizate, în 2010 și în primele trei luni ale acestui an, au fost de sex feminin.
„Femeile s-au dovedit a fi cel mai interesate de cursuri în domeniul comunicării și în special de organizarea de evenimente, unde proporția de participare feminină a depășit 90 la sută. Profilul predominant la programele de comunicare și evenimente este constituit din femei cu vârste cuprinse între 21 și 35 de ani care activează deja în domeniul comunicării sau care lucrează ca organizator de evenimente și doresc să aibă o specializare recunoscută”, precizează inițiatorii studiului.
Cursurile preferate de barbăți sunt cele de negociere și vânzări, 88 la sută dintre ei optând pentru astfel de specializări, iar 74 la sută dintre ei au studii superioare și urmăresc doar să își îmbunătățească abilitățile de comunicare.
„Potrivit chestionarelor completate de participanții la curs, motivele înscrierii la cursurile de perfecționare sunt obținerea unei diplome acreditate, reîncadrarea într-un alt domeniu, sau pur și simplu diversificarea cunoștintelor personale. Peste 40 la sută dintre participanții la cursuri au sub 25 de ani, majoritatea fiind absolvenți de studii superioare”, se mai arată în studiu.
Gabriel Ferugean, director de training în cadrul companiei care a realizat studiul, precizează că așteptările cursanților în ceea ce privește formarea profesională au fost diferite în 2010 și 2011 față de anii precedenți, aceștia dorind să se perfecționeze în cât mai multe domenii.