Încetarea colaborării cu Total Post

Facturile E.ON vor ajunge la abonații suceveni prin intermediul Poștei Române



Facturile E.ON vor ajunge la abonații suceveni prin intermediul Poștei Române, după ce E.ON Energie România a decis încetarea colaborării cu Total Post, firmă care, în perioada august-noiembrie, s-a ocupat de distribuția facturilor E.ON către abonați.
Total Post este firma care a fost acuzată luni în șir că își bate joc de oameni. Firma de servicii poștale integrate, care a preluat în august o parte din serviciile Poștei Române, a trezit valuri de nemulțumiri în mai multe localități sucevene. Abonații E.ON au fost foarte revoltați atât pe firma care ar fi trebuit să le ducă la timp facturile, pentru ca ei să nu fie obligați să plătească penalități, dar și pe Compania E.ON România, pentru că nu a verificat îndeajuns firma în mâinile căreia și-a încredințat abonații.
Oameni nemulțumiți de serviciile Total Post au fost în tot județul. Ei s-au simțit umiliți pentru că trebuiau să își caute facturile „pe la privat”, pe la primărie sau chiar pe ulițele satului, în curțile vecinilor, unde au fost lăsate de curierii Total Post. Firma aleasă de E.ON pentru a distribui facturile la gaze naturale și energie electrică a făcut față cu greu mai ales în localitățile rurale.
Reprezentanții E.ON au precizat că serviciul de distribuire a facturilor emise de companiile E.ON se realizează din nou prin intermediul Poștei Române, pentru că „apreciem preocuparea clienților noștri față de primirea și plata facturilor de gaze naturale/energie electrică și le cerem scuze pentru disfuncționalitățile apărute în distribuirea facturilor. Reamintim consumatorilor că, în cazul în care nu primesc facturile în intervalul obișnuit, sunt rugați să le solicite utilizând unul din canalele de comunicare puse la dispoziție de compania noastră. Astfel, telefonic, de luni până vineri, se pot adresa Centrului de Servicii Clienți, între orele 08.00 și 20.00, la numerele de telefon 0801 000 366 sau 0265 200 366”. Factura curentă poate fi solicitată și prin: e-mail, la adresa: serviciiclienti@eon-romania.ro; fax, la numărul: 0265 200 367; poștă, la OP 1, CP 10 Târgu Mureș. „Prin crearea unui cont client pe site-ul E.ON Myline (http://www.myline-eon.ro), consumatorii pot vizualiza informații referitoare la facturile emise (număr și tip factură, sume de plată, perioada de facturare și termene de scadență), precum și informații referitoare la istoricul de consum individual”, au mai completat reprezentanții E.ON.



Recomandări

Leonardo Badea, Prim-viceguvernator BNR: O abordare diferită a creșterii economice în România: dincolo de ritm contează evitarea dezechilibrelor și a capcanei venitului mediu

Leonardo Badea, Prim-viceguvernator BNR: O abordare diferită a creșterii economice în România: dincolo de ritm contează evitarea dezechilibrelor și a capcanei venitului mediu
Leonardo Badea, Prim-viceguvernator BNR: O abordare diferită a creșterii economice în România: dincolo de ritm contează evitarea dezechilibrelor și a capcanei venitului mediu

UZPR se alătură protestului față de majorarea de către Poșta Română a comisionului pentru distribuirea abonamentelor la cotidiane

Leonardo Badea (BNR): Raportul Draghi – câteva concluzii de interes și oportunități de dezvoltare pentru România

Leonardo Badea (BNR): Raportul Draghi - câteva concluzii de interes și oportunități de dezvoltare pentru România
Leonardo Badea (BNR): Raportul Draghi - câteva concluzii de interes și oportunități de dezvoltare pentru România