E.ON Energie

Facturile de gaze naturale vor ajunge cu o întârziere de două săptămâni



E.ON Energie România informează că procesul de emitere a facturilor de gaze naturale a fost decalat, astfel o parte a clienților urmează să primească facturile în luna decembrie cu întârziere de aproape două săptămâni. Reprezentanții E.ON susțin că „întrucât sunt situații în care autoritățile locale nu au transmis la timp bazele de date cu persoanele care beneficiază de ajutoare de încălzire și cuantumul acestora, facturile nu vor include, în aceste cazuri, ajutoarele de încălzire“.
Situația urmează să fie remediată, mai spun oficialii E.ON, de îndată ce instituțiile responsabile vor trimite companiei bazele de date. Beneficiarii ajutoarelor de încălzire aflați în această situație sunt rugați să aștepte, deoarece compania va reemite facturile care vor conține și ajutorul de încălzire, facturile inițiale urmând să fie anulate.
„Precizăm că decalajul în emiterea facturilor nu va influența în nici un fel termenele de plată ale acestora, scadența la plată a facturii pentru consumatorii casnici fiind de 30 de zile de la data emiterii. Reamintim că în plus, pe lângă cele 30 de zile, consumatorii mai beneficiază și de o perioadă de grație de 15 zile de la data scadenței facturii în care pot achita factura fără percepere de penalități. Regretăm eventualul disconfort creat și mulțumim clienților pentru comportamentul responsabil pe care îl manifestă în legătură cu plata facturilor de gaze naturale“, au completat reprezentanții E.ON Energie România.